jarli Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Motor/drivverk: - 2stk åpne diffrensialer til 320i/323i 3.73 - 2stk girkasser (vanlige typen getrag) til m20- 3stk mellomakslinger - 4stk stikkakslinger - 2stk 325i gasspjeld (gir dokumentert effektøkning på 320i/520i) - Komplett bakstilling/forstilling 325i/323i - Gule koni dempere bak (har en foran også) - Dynamo - Luftmengdemåler (inkl. luftfilterboks) - Div bakpotter (simons, supersprint) E kje sikker på om de e heilt tette - Radiator Karroseri: -Komplett grill med kromnyrer -Panser delfingrått og diamantsvart -Bakluke (delfingrå) - 4stk "komplette dører" (2stk har rust under som ikke er synlig, de 2 andre har litt rust rundt speil) - Frontrute - Bakrute - Sideruter - Shadowline lister (mangler en list) Styling: -1stk sideskjørt m-tech1 høyre side -Add on bakfanger 83-88 Interiør: - Midtkonsoll (med og uten hull for el. vinduer) - Dashboard - Hanskerom - Deksel over pedalene - "Skipose" - Orginalratt - ++ Masse annet smått pjatt Annet: -1sett med baklykter (83-87mod) og (88-90) -2stk viftemotorer til varmeapparat -1stk komplett varmeapparat -1sett linselykter - 2stk speedometer (m20 motorer) det ene har orange visere(skjelden utgave) - Vindusviskermotor Delene kan godt byttes i penger/ bilstereo (forsterker, sub, høytalere) Kan også selge alt samlet billig! (Selges pga andre interesser) Delene må hentes på Karmøy i Rogaland.. Men jeg kan sende småting over 500kr mot forskuddsbetaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 hvordan er det med linselys? er det mulig å få dem på en pre-facelift e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 hvordan er det med linselys? er det mulig å få dem på en pre-facelift e30? Ja, det går fint, men du må muligens forandre kontakter.. Linselyktene er muligens solgt, og jeg har ikke mulighet for å sjekke dette før jeg kommer hjem den 15.des Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 den front fangern, er alt med? frontplata(stenplate, av metall) fanger? bjelke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Er linselykter solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 den front fangern, er alt med? frontplata(stenplate, av metall) fanger? bjelke? Kun fanger og bjelken inni fangeren..Jeg har en frontplate også, men den er litt bulket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Er linselykter solgt? Nei, jeg tror ikke det (har ikke helt oversikten lenger, men jeg sjekker det når jeg kommer hjem ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 den front fangern, er alt med? frontplata(stenplate, av metall) fanger? bjelke? Kun fanger og bjelken inni fangeren..Jeg har en frontplate også, men den er litt bulket mulig og rette opp bulkan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325i. Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 mye bulker i det delfingrå panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 mye bulker i det delfingrå panseret? Nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 den front fangern, er alt med? frontplata(stenplate, av metall) fanger? bjelke? Kun fanger og bjelken inni fangeren..Jeg har en frontplate også, men den er litt bulket mulig og rette opp bulkan? ja...Bedømm selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 bilde av potta eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 bilde av potta eller? simons Supersprint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2008 På tide å bumpe.... BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå