Hanzo/// Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Er det bare meg som har begynt å bli lei av tulleannonser på autodb? virker som at ofte halvparten av alle annonsene som ligger der er bare noen 15-åringer som synest at det er kjempe morsomt å ligge ut en golf med supra motor til 15,000,-. Eller diverse bmw annonser som er kødd. har ringt på flere som er "nesten for billigt til å være sant" så er det bare en som har lagt ut en annonse på en kolegas bil! Som denne f.eks http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1744372
oddis Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Det er dessverre dette som blir en del av en gratistjeneste, enkelte folk vil misbruke de. Den annonsen du referete til så faktisk temmelig ekte ut spør du meg. Jeg synes det ikke er noe stort problem, siden jeg bruker å se det temmelig lett da ting er overkill. Men erkjenner at den du refererte til ikke hadde blitt avslørt. Det verste jeg vet er faktisk folk som ikke skriver noenting fornuftig i salgsannonsen, og ikke har bilder.
JAL_535i Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Har ikke kommet over så mye av det du nevner, men er lei av ØNSKES kjøpt annonser.. sitter å leiter etter biler, ser bildet, overskriften stemmer mot det jeg er på jakt etter, så er det en som vil kjøpe... jeg hadde ikke leita etter samme type bil hvis jeg hadde hatt en jeg skulle selge..
Gjest Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Har sluttet helt å bruke autodb.. er så mye rart der.. jallaside!
Terje325i Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 noen andre sider å anbefale da? forruten finn.no
Ad|oS Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Har jo tinde... Men dårlig med sider med bilannonser
StianA Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 har totalt slutta og bruke autodb jeg også, benytter meg av finn.no eller tinde eller motorborsen men det kommer jo i et blad i tilegg=)
krist_olsen Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 hehe for noen år siden var det en som skulle selge volvo 740 tic, det sto att den var trimma og på antall hk stod det bare: mer enn du treng! hehe blir litt for domt og legge utt noe sånt
Hanzo/// Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 Det er dessverre dette som blir en del av en gratistjeneste, enkelte folk vil misbruke de. Den annonsen du referete til så faktisk temmelig ekte ut spør du meg.Jeg synes det ikke er noe stort problem, siden jeg bruker å se det temmelig lett da ting er overkill. Men erkjenner at den du refererte til ikke hadde blitt avslørt. Det verste jeg vet er faktisk folk som ikke skriver noenting fornuftig i salgsannonsen, og ikke har bilder. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1723886 Dette er vel den riktige annonsen!
maurtin Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 alle annonser som blir lagt ut på autodb havner også på tinde da desse to siden har et samarbeid
Ballder Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 hehe for noen år siden var det en som skulle selge volvo 740 tic, det sto att den var trimma og på antall hk stod det bare: mer enn du treng!hehe blir litt for domt og legge utt noe sånt
crizi Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 hadde autodb tatt 1kr på kreditkort hadde de blitt kvitt jævli mange fjortiser som skal kødde... 1kr bare sånn at man må he kredittkort.. aldersjekk på en måte
Hanzo/// Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 hadde autodb tatt 1kr på kreditkort hadde de blitt kvitt jævli mange fjortiser som skal kødde... 1kr bare sånn at man må he kredittkort.. aldersjekk på en måte eller 20-25kr ved betaling med mobiltelefon! Så har dem i hvertfall ett telefonnummer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå