kvileren Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Dette er kanskje ikke helt plassen for dette men siden det er mange fra Sørlandet som leser denne tråden velger å jeg legge den her... Vurdere å ta en lakkonservering på bilen min. Er det noen her som har erfaring med CarShine i Sørlandsparken? Evt. DiTec i samme område.
Sveddi Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Her er noen bilder av min e39 523i 98 modell Kjørt 160000km Sommerdekk er framme M5 felger 235/35/19 og bak er 265/30/19 Vinderdekk på bildene er 215/55/16 Kommer for salg etter påske er planen
Dj Feed Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Her er bilde av Bmw'en min, den går mest på jæren, men er innom sandnes og stavanger ein gong i blant og noen turer til sørlandet... Men går som sagt mest mellom Varhaug og Sirdal!! Gøy vei Dette er gammel bilde, kommer snart med nye...
Puleberg Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 her er min 318 cab. Kjøpt nylig. gamle bilder, så leppa er knekt, og orginalunderstell står på, og øyelokkene er vekke. Har bestilt ny leppe, øyelokk, m-lister og krom nyrer. Håper snart noen drar i gang et "tidlig vår" treff. veiene i sør er jo faktisk tørre å fine.
fast Dog Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Dette er kanskje ikke helt plassen for dette men siden det er mange fra Sørlandet som leser denne tråden velger å jeg legge den her...Vurdere å ta en lakkonservering på bilen min. Er det noen her som har erfaring med CarShine i Sørlandsparken? Evt. DiTec i samme område. Hyggelige mennesker som jobber der, men var ikke særlig fornøyd me resultatet! gav 5 lapper for teflon-behandling.
Sandersen Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 står litt om ditec her: http://www.detailersclub.no/forum/index ... c=170&st=0
kvileren Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Dette er kanskje ikke helt plassen for dette men siden det er mange fra Sørlandet som leser denne tråden velger å jeg legge den her...Vurdere å ta en lakkonservering på bilen min. Er det noen her som har erfaring med CarShine i Sørlandsparken? Evt. DiTec i samme område. Hyggelige mennesker som jobber der, men var ikke særlig fornøyd me resultatet! gav 5 lapper for teflon-behandling. Høres ikke bra ut. Var det slurv og unøyaktighet fra de som jobbet der eller synes du bare at produktet ikke holdt helt mål? Tror jeg har fått en grei pris på det, 3700,- pluss evt behov for å fjerne småriper. Må kostandsføre bilen på firmaet i år så dermed går evt denne regningen rett i regnskapet og kosten blir ytterliger mindre Men hvis det ikke er bra så polerer jeg heller bilen selv, moro det også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå