jpse36 Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 fant noe opprivet papir for en måned siden i bmwen, uten å tenke noe spesielt over hvorfor. i det jeg skulle ut i bilen i går, fant jeg ut at litt av dempermatriale var revet i små biter utover gulvet. så i går satt jeg opp en felle! i dag lå den der helt stiv. tror den har kommet seg inn via en matavfalls- pose jeg kjørte ned til søplekassene med for en måned siden.
E36Cab1 Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Første musa du har hatt i bilen eller? hehehe....
Ad|oS Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Bare å sette opp fella igjen å se om du får flere Kan ha kommet opp gjennom reservehjulsbrønnen?
Vegard Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Hvordan i all vide verden mener du det skal gå ann? Jeg har ikke et svært hull i min reservehjulsbrønn i allefall.
Ad|oS Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Er det ikke en slags "propp" i bunnen av hjulbrønnen som kan gå ut av hullet det skal være i?
jpse36 Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 Bare å sette opp fella igjen å se om du får flere Kan ha kommet opp gjennom reservehjulsbrønnen? har satt den opp igjen ja. tror ikke den har kommet seg inn igjenom reservehjulsbrønnen fordi hullet der er på størrelse med hullet i en kronestykke!
oddis Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Er jo dreneringskanaler her og der... de kommer seg jo mellom dører og dørstokk hvis det er en liten glippe.
OverKill Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Mus av ''denne typen'' (hehe) kommer seg gjennom det utroligste. Et sånt vanlig nøkkelhull som står i en innedør er ikke noe problem, de kan ''flytte rundt'' på ting i kroppen sin sånn at de kommer igjennom...
Ivanrogov Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 11mm er nok ikke noe problem. Helt ufattelig hvordan de kommer seg fram. Men mus i bil kan være farlig for elektriske artikler, kan bli fort dyrt
kazynor Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 hehe ikke morro med mus i bilen...hadde også det problemet en stund, med det viste seg bare å være luremus...
RoaldJ Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 håper den ikke har gnagd på isolasjon på ledninger og kabelgater.. :/
Dr_S Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 hehe ikke morro med mus i bilen...hadde også det problemet en stund, med det viste seg bare å være luremus...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå