Riefarn Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 På E30`en sitter det en føler mot reimhjulet, nr. 11 på bildet. Skal denne sitte inntill reimhjulet, eller ha en viss avstand? Og hva er den egentlig til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Går til diagnosestikket, er vel for å gi turtall ved motoranalyse og justering med bmws store servicekomputer tilkoblet. Avstanden pleier å være rundt 5 mm, men den brukes jo ikke så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 okey, takker for svar, da vet jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Det er vel enn vr sensor.føleren til 60-2 triggerhjulet ditt som sitter i front av veiva, den styrer tenninga og forteller hjernen hvor motor er i tenningsyklus. Hmm eller er det bare meg ble litt usikker nå når jeg ser feste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Rotty har helt rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 men fortsatt ca 5mm klaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Rotty har helt rett. Han har nok ikke det. Den sensoren han tenker på sitter på andre siden skrudd i en brakett på blokka på motorer fra 09/87. Den på bildet går til diagnosekontakt på de eldre modellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Fysjda. Jeg tok feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Ja lurer på om jeg henger meg med på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Lett å huske den sensoren, pleier å kutte opp handa på festebraketten når jeg skrur i nærheten av den, har ikke sett en m20 uten den hittil. Hvis jeg ikke tar helt feil er vel triggehjul og sensor i bakkant av motor, med sensorfestene innebygd i girkasseklokka, dette for motorer med motronic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå