PIIIPower Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 ja, HJELP... Trodde ført det var batteriet, men jeg regner med at en bil som går på tomgang klarer å produsere nok strøm til lys og dash? Uansett, så er det SVART og jeg håpet på å finne ut hva som er galt selv og få noen annen til å gjøre en evnt. jobb. Lampa har lyst nå og da i det siste og altid gitt seg når jeg fikk kjørt noen meter eller økt turtallet. Forslag på hva som kan være galt mottas med takk, gjerne også hvis noen gidder å fortelle meg hvordan jeg kan feilsøke (kan jeg lett se driv rema til dynamoen, eller må jeg plukke bilen ifrahverandre for å komme til å se)
fosland Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 har du sjekka ladestrømmen? prøv med et multimeter på batteriet. med bilen på tomgang skal det være et sted rundt 14,4 volt. høres ut som et dynamoproblem. kanskje børstene?
TerjeAa Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Høres ut som børster eller regulator. Står du foran bilen er dynamoen nederste til høyre i fronten på motoren, men reima er nok ikke gått for da stopper mange ting.................
Fliid Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Tipper kablene til den ene viklinga inni dynamo er gåene. Har vært borte i samme symptomer som deg hvor dette har vært tilfelle, den ble reparert hos en "dynamo" spesialist, forøøvrig han som fant det ut og loddet dette sammen. Ble i orden da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå