-Shark- Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Hei, Forrige eier nevnte noe om Dørlåsvarmer- altså at man kan holde opp håndtaket (førerdør) så den akkurat ikke går opp. Da skal låsen varme seg opp. Men hvordan fungerer dette?? En dag jeg hadde vaska bilen dagen før, var vel 1-2 kalde, skulle låse opp dagen etter. Hadde ikke sjangs. Tenkte å prøve dette trikset da. Men det ble jo ikke varmt der. Så jeg varma heller nøklen. Noen som har erfaringer rundt dette? Er snakk om en 3 serie 94 modell. Ellers har den mye utstyr som el-speil. el vinduer. el takluke. etc så skulle ikke forundre med om det var slik dørlåsvarmer. Takk for alle svar.
Deep Dish Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Hvis du har varme i låsen, så skal du kunne høre ett lite klikk (som om du trykker på en knapp på pc-musen) når du tar opp dørhendelen. I tillegg skal kupelyset slå seg på...
-Shark- Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 Skal prøve. Men må bilen være låst? Litt rart om kupelyset kan gå på om du drar i dørhandtaket til det sier klikk da. Virker ikke logisk. Men kan prøve...
///Mysild Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Skal prøve. Men må bilen være låst? Litt rart om kupelyset kan gå på om du drar i dørhandtaket til det sier klikk da. Virker ikke logisk. Men kan prøve... ikke får å være frekk, men hvorfor må du ha varme i låsen hvis bilen ikke er låst? hehe.... klarte bare ikke å holde meg... men det er himla praktisk, men jeg tror, utifra det jeg har sett, skal stå motorsport på håndtakene... har ikke sett noen andre enn de med varme i...
-Shark- Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 Ja når du sier det så virker det Ulogisk og en teit uttalelse av meg der. Men bare får ikke dette til å fungere. Og når han sier kupelyset kan komme på samtidig, henger jo ikke det helt på greip. Noen andre som har slike oppvarmede dørlåser?
krb16 Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Det deep dish sier er jo veldig greit da!. gå ut, lås bilen, ta opp dørhåndtaket!. vist lyset inne i cupeen slår seg på, og du hører et lite "klikk" fra døra, da har du elektrisk oppvarming i låsene!. og nei trenger ikke stå motorsport på håndtakene.. Mvh
-Shark- Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 Ok. Prøvde idag, hverken noe lys som går på eller noe klikk som kan høres... Med andre ord, jeg har sikkert ikke dørlåsvarmer.
vegard89 Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 hei jeg har en 93 mod e36. når jeg tar opp håndtaket så kommer det en sånn klikke lyd som du sier, også slår lyset seg på inne i cupeen.. men dette med varme i dørlåsvarmer.. hva er det for noe? skjønner ikke helt hva som er greia med det? hehe.. takker for svar:)
jensemann23 Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 hehe, greia med det? Det er at du skal kunne varme hendene på døråsen hvis du står utenfor huset ditt og har låst husnøklene inne i bilen! Du kan også varme andre ting på dørlåsen som kaffe, pizza ol. Hehe; neida Er for å tine låsen hvs den har frosset. Ser egentlig ikke poenget jeg heller, siden det er fjernstyrt sentrallås på bilen. den fryser jo ikke.
vegard89 Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 hehe, greia med det? Det er at du skal kunne varme hendene på døråsen hvis du står utenfor huset ditt og har låst husnøklene inne i bilen! Du kan også varme andre ting på dørlåsen som kaffe, pizza ol. Hehe; neida Er for å tine låsen hvs den har frosset. Ser egentlig ikke poenget jeg heller, siden det er fjernstyrt sentrallås på bilen. den fryser jo ikke. ja hadde vært kjekt å varma hendene sine på dørhåndtaket .. nei men da skjønner jeg hva du mener, skjønner ikke vitsen selv men.. er ikke fjernstyrt sentralås, men er sentralås ja hehe.. takk for svar værtfall:)
-Shark- Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 Hva slags bil har du? 320? 318,316? Irriterende da, hadde jo vært kjekt å ha det. Min frøys når det var -10 her. Enda jeg har spurt opp flere ganger etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå