Gå til innhold

død fosterker


Anbefalte innlegg

Heisann. hold på å koble opp ein ny forsterker i bilen i dag. har hatt ein fra før som alltid har funka godt, heilt til i dag etter som eg kobla opp ein til høytaleren .. no vil den ikkje på lenger, men den ny funker fint..

det er ikkje lys i forstekeren , men får liv i den viss eg legger en liten kable fra + på forstekeren til remoten på forstekeren.

men har jo remot fra cdspilleren , men den gir visst ikkje liv til den enne forstekeren , men den ny som eg monterte er det liv i ..

noen som kan hjelpe meg..

viss noen uklarheter med bare spør..

Tusen takk for alle godt råd og svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at cdspilleren ikke gir nok styrestrøm da.

Ikke at jeg har så mye erfaring, men var det som var problemet hos meg.

Prøv og koble opp en ny "remotekabel" fra baklyktene, som du deretter drar til den ene forsterkeren for så å koble den videre til den andre:)

Funka hos meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at cdspilleren ikke gir nok styrestrøm da.

Ikke at jeg har så mye erfaring, men var det som var problemet hos meg.

Prøv og koble opp en ny "remotekabel" fra baklyktene, som du deretter drar til den ene forsterkeren for så å koble den videre til den andre:)

Funka hos meg :)

Tror jeg heller hadde brukt et relé så slipper man at forsterkerne alltid står når lysene er på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jojo, sant det.

Men er greit som en kjapp løsning:)

eg skal ut å prøve å koble på baklysa , eg må slå på lysa kvar gång eg starter bilen , såp det vil ikkje stå konstant strøm på forsterkaren trur eg..

Får håpe at det går no.. eller kommer det 2 stk subber og ein stor forsterker til salgs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg heller hadde brukt et relé så slipper man at forsterkerne alltid står når lysene er på.

Enig med "Hansh" her. La styrestrømmen styre et relé som du monterer bak sammen med forsterkerene. Du kjører enkelt og greit + fra forsterkeren gjennom reléet og inn på remote på forsterkerene. Dermed fungerer det slik som før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...