M3 Yngve Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Lurer på hvordan jeg kan finne ut hvilken moddeler som hadde for trange råde lager? Noe som har noe tips? Vet de det på BMW om jeg kommer med chassi nr tro ?? Takker for tips rundt dette.
morteym Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Har bare fått med meg at det skjedde forbedringer i 2002, men vet ikke hva det angår..
TommyL Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Det var en periode mellom oktober 01 og februar 02 feilproduksjonen skjedde...men de kalte vel inn biler som var laget noen måneder før og etter denne tidsperioden. De skal vite det på BMW ja. MVH Tommy
Bonden Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Hvis det er Norsk solgt bil som ny vil det kunne vises om kampanjen er utført ,vet om flere import biler som ikke har fått inkalling til div kampanjer.
TommyL Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Nei, de klarer kanskje ikke å se om den er utført på en import bil...men de kan se om det skulle vært utført iallefall. Det er noen på m3forum.com som har gjort det selv...og listet opp delenummer etc...men jeg kan ikke finne det i farta.
M3 Yngve Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Skrevet Januar 12, 2008 Snakket med Trondrud bil i Tønsberg, de skulle sjekke opp. Men når bilen min har rundet 104 000 km, så er det nok byttet eller er bra. Hadde jo rasa mye før. Men hørte det gikk ann å høre med Bmw i Tyskland, de skal ha full oversikt. For se hva se finner ut her først. Takker for svar.
Gunnar Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Er ikke din USA-import? Prøv BMW NA (North America). Her er kontaktskjema: https://www.bmwusa.com/Secured/Content/ ... 8kiVFZ4g== Legg inn siste syv tegn i chassisnr i VIN-feltet.
M3 Yngve Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Skrevet Januar 12, 2008 Se der je, det for jeg prøve. Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå