KennethMartinsen Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Heisann, jeg er på utkikk etter en bmw 320/325 e30. skal ikke være no prosjekt ellerno, skal være sånn delvis i orden hvertfall.. noen som skal selge? under 50K kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethMartinsen Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 bump... ingen som har en e30 på lager ? ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethMartinsen Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 bump leiter fortsatt ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethMartinsen Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 bump ;P kan gå opp til 60 lapper også, hvis det fins noen rundt der =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Stig Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Har nettop lagt ut min nå. Link: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=70862 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lfossheim Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Vil du gå opp litt til i pris? Jeg vurderer å selge min 325i CAB 1991 mod. Bilen er diamantsvart og ganske strøken... Den har ca 210.000 KM (mener jeg). Tidligere eier sier at toppen ble byttet på 150.000 KM, men det har jeg ingen papirer på. Bilen sviver meget pent..... Den er senket 40/60 7,5 x 17 tommer's (pluss 15 tommer vinterhjul) Ny CAB Nytt grenrør + komplett nytt effektanlegg fra Koed Trimchip K&N filter 3-eiket treratt M3 speil (kopi) DEFA alarm som styrer sentrallåsene Bilen fremstår som meget pen. Den er ikke i "hjel" skudd... Bilen vurderes solgt grunnet familie økning, og jeg har desverre lovet kona å "prøve" å selge bilen... Jeg blir borte et par dager, men bilder kan sendes senere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethMartinsen Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 mulig det lfossheim, hvis du får slengt inn no bilder av den etterhvert så får vi se står den langt unna da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lfossheim Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Den står like nord for Kristiansand. Jeg skal "slenge" inn noen bilder, men de kommer desverre nok ikke inn før på fredag........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethMartinsen Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 okei, gleder meg jakter fortsatt ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethMartinsen Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 hvis noen selger e36 så funker det også, men 325 helst da og ikke masse feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lfossheim Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Hallo Kenneth, Jeg må beklage på det sterkeste.... Da jeg ikke har internett hjemme ville jeg sende deg bilde av bilen i dag fra jobb. Da jeg kom på jobb hadde jeg desverre tatt med meg feil CD. Jeg drar bort i helgen og kommer ikke tilbake før neste tirsdag.... Jeg skal få med riktig CD da... Beklager, Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lfossheim Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Hallo Kenneth, Da fant jeg bildene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lfossheim Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Hmmmm, det funket ikke..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lfossheim Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 En gang til..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lfossheim Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 FUCK, hvilken ubrukelig webopplaster!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå