kazynor Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 i dag trodde jeg at jeg skulle klikke...fikk endelig m3 lyktene i går, og gledet meg som en unge til å montere de i dag. så etter jobb, kjørte jeg bilen inn på verkstedet og begynte. Jeg gjorde da følgene feil: La esken med lyktene på et isete biltak! la seff ikke merke til at de var isete, og da esken plutselig seilte av sted, var det jo for seint. der gikk 1100 spenn og 1 mnd venting rett i betongen...og knakk her og der! AAARGGHH!!! Selve lykteglassene er ok, men mye av den svarte plast listen på begge sider knakk jo seff av i store biter... Glad jeg skal drikke meg drita i kveld...hvis jeg ikke hadde nok grunn til det fra før, så har jeg det i allefall nå!
Ad|oS Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Hehe... Ikke dumt å tenke litt av og til. Men naturligvis kjedelig når slikt skjer.
ingard Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Dette forteller oss igjen at man ikke skal legge noe på biltaket Men, ja, alltids surt med sånt..
kazynor Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 hehe, tragisk! Lyktene helt ubrukelige? ubrukeli og ubrukelig...alt kan fikses, bare man har nok sikaflex...men pent blir det jo ikke...
D.C.V Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Dette var synd, har selv knust kaffekannen min på den måten
bmwrasaren Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Vel, Har du sjekket bil taket for riper da? Hehe!
-Sammy Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 uffameg! dette var leit da.. Men spare pengene fra drikkinga til nye -ikke-på-taket-lykter ?
Thomaz Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Vel, Har du sjekket bil taket for riper da? Å, prøver du å strø litt salt i såret Azeton.. Hehe
Ivanrogov Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Surt det der ja. Så lenge lykteglassene er i orden, så kan alt fikses med glassfiber + 6pack øl! Da har du forspill før du stikker på byen!
Azeton Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Vel, Har du sjekket bil taket for riper da? Å, prøver du å strø litt salt i såret Azeton.. Hehe Nei, egentlig ikke.. Det kommer bare fra egen erfaring Men å strø litt salt hjelper å huske det bedre. så ikke samme feil begås igjen?
kazynor Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Skrevet Januar 12, 2008 Vel, Har du sjekket bil taket for riper da? Å, prøver du å strø litt salt i såret Azeton.. Hehe Nei, egentlig ikke.. Det kommer bare fra egen erfaring Men å strø litt salt hjelper å huske det bedre. så ikke samme feil begås igjen? hehe nei ingen farer for riper...var jo ca 5mm med is på taket hehe men blir nok en liten rette jobb på søppeldunken som kom i veien for høyrefoten da jeg bli litt "opphisset"....veier vel 20 kilo med full søppelsekk, men den fløy faenmeg på tvers av verkstedet...takk gud for værnesko
lloydsb Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 hvis kun den svarte plasten inn mot tronken som er ødelagt så har ikke det mye å si, den ene mi er knekt der, men er jo pakning på lykta så ikke farlig kommer ikke vann inn til lykta eller ned i bilen. Skjønner godt at du blir forbanna... Jeg tok m3 fronten og skjerm en dag, det var surt! Ble litt får ivrig. Morro helt til det smalt.
Platti Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Morro helt til det smallt. Er som regel slik Også den fine følelsen man har inni seg i etterkant da gitt! Tok front og sideskjerm (høyre side begge) jeg og, tenkte jeg skulle bare en tur inn på Kiwi å kjøpe en brus, på parkeringsplassen smallt det jo selvfølgelig, Hvorfor i all verden SKULLE JEG PÅ KIWI. Dropper nok den turen neste gang jeg får sug etter en brus Leit når slikt skjer, veldig typisk! Skal nok få fiksa det skal du se! Tålmodighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå