336mik Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Isbanekjøring på Lisjøen i Elverum er i gang for sesongen. Banekjøringen vil foregå hver lørdag og søndag så lenge været tillater det. Lørdag 11.00-16.00. Søndag 12.00-16.00. Pris for 1 dag vil ligge på 150kr og 250kr for en hel helg. Bilen må være registrert,eller ha prøvekjennemerker for å slippe utpå banen. Vel møtt til bilkjøring på isen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Åhå, jeg er så klar som det kan gå ann. La om til ishjul i stad, så dette kan bli moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 Hmm,ikke så mange som har tenkt seg en tur for å leke virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Ikke så stort oppmøte på isen i går nei.Sjekke om det blir fler i dag da. Skal sies at det absolut var bmw dominans og flertall der i går da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Er jo snø på veier og parkeringsplasser, så man kan jo leke hvor som helst nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Er jo snø på veier og parkeringsplasser, så man kan jo leke hvor som helst nå.. Har jo ikke lekebil du lenger Gunnar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Så lenge man har bakhjulsdrift kan man ha det moro.. Men har morokjørt mer med Land Roveren enn BMWen den siste uka. Moro å se hvor langt man kommer på snøføret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Jeg revurderer mitt tidligere utsagn at med 'med turbo begynner livet' til 'med ISHJUL begynner livet' for dette var MORO!!(!). Kan ikke forklare hvor deprimerende det var å legge om til vanlige pigg etterpå. Jeg hadde ingen aning at en 316 var kapabel til de hastigheter og grad av moro som jeg har hatt i helga Rått! 30-40hk til så hadde alt sitti som en smack i alle svinger *se med dåneøyne på M20n borte i låvekroken*. Kan bekrefte at sladding etter vei med gode piggdekk ikke engang kommer i sammenlikning med isdekk. Hvis det er noe som heter frelst, så er jeg nettopp det nå - til isdekk. *glede seg til neste helg bigtime* Litt motivasjonsmateriale for dere E30 turbo entusiaster : Sjekk litt uti filmen da speedo vises Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sletengen Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 det var hefti oppå der ja. satse på bra fære nå til helga igjen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 Det er åpent i helga også,med ekstremt gode forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2008 Åpent i helga også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå