Mons1 Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Så bra at det fikset seg og at BMW sentralt tok ansvar! Fikk du ny motor? Og hva sa Trondsen Bil til saken? RS Jeg vil heller si at det er flaut av Trondsen Bil i Tromsø.Du burde ta en telefon til BMW Norge for det kan ta tid før brevet ditt kommer i system. I mellomtiden sitter Trondsen Bil og klør seg i hodet og ræva. Først må Trondsen Bil redegjøre og deretter føres garantisaken opp mot BMW. Dette er en garantisak og er egentlig ikke noe å lure på! Det kan hende at Trondsen Bil har gjort en brøler og tør ikke legge sannheten på bordet. Kan jo hende at BMW vil stille Trondsen Bil til økonomisk ansvar! Uansett er det dyktige folk på Trondsen Bil og mange fornøyde kunder der, men det kan ha skjedd en skikkelig tabbe og da kommer problemene. Eneste bakdelen med Trondsen Bil er at de er litt dyr. Nei be om en skikkelig redegjøring fra Trondsen Bil og deretter løser dere problemet sammen med BMW Norge. Tror det kun dreier seg om å løfte telefonrøret så ordner dette seg! Lykke til! Joda, vi får nå se.Jeg har nå bedt om en skriftlig redgjørelse fra BMW. Den er forresten inne på verksted til BMW i Tromsø. Trondsen bil... Det skal være ett såkalt "merkeverksted" Neida, jeg skal nok sende en mail til BMW Norge for å be de sjekke litt opp om dette verkstedet faktisk er kapable til å fikse BMWer. Det er klart man begynner å lure når de ikke klarer å fikse bilen på tredje forsøket...(?) Er det verkstedet, eller er det bilen? Men det skal nå bli artig å se hva det blir til... En ting er hvertfall sikkert, dette er flaut for BMW! Jaja, da har saken "løst" seg til slutt da! Nå har jeg hvertfall fått bilen tilbake og det har ikke vært noe problemer med den de siste 500km I dag fikk jeg da det siste brevet etter at jeg kontaktet BMW i Tyskland som har løst opp i saken med å videresende brev og redgjørelse til BMW Norge. Så de har fått seg en liten støkk her nå hvertfall Så får vi se da, for en ting er sikkert. Skjer dette en gang til så er det ikke tvil om at neste trinn er innlevering av bil. Men, dersom noen andre har opplevd slik har dere fått noen som helst form for kompensasjon av BMW?
Oxa Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 Så bra at det fikset seg og at BMW sentralt tok ansvar!Fikk du ny motor? Og hva sa Trondsen Bil til saken? RS Jeg vil heller si at det er flaut av Trondsen Bil i Tromsø.Du burde ta en telefon til BMW Norge for det kan ta tid før brevet ditt kommer i system. I mellomtiden sitter Trondsen Bil og klør seg i hodet og ræva. Først må Trondsen Bil redegjøre og deretter føres garantisaken opp mot BMW. Dette er en garantisak og er egentlig ikke noe å lure på! Det kan hende at Trondsen Bil har gjort en brøler og tør ikke legge sannheten på bordet. Kan jo hende at BMW vil stille Trondsen Bil til økonomisk ansvar! Uansett er det dyktige folk på Trondsen Bil og mange fornøyde kunder der, men det kan ha skjedd en skikkelig tabbe og da kommer problemene. Eneste bakdelen med Trondsen Bil er at de er litt dyr. Nei be om en skikkelig redegjøring fra Trondsen Bil og deretter løser dere problemet sammen med BMW Norge. Tror det kun dreier seg om å løfte telefonrøret så ordner dette seg! Lykke til! Joda, vi får nå se.Jeg har nå bedt om en skriftlig redgjørelse fra BMW. Den er forresten inne på verksted til BMW i Tromsø. Trondsen bil... Det skal være ett såkalt "merkeverksted" Neida, jeg skal nok sende en mail til BMW Norge for å be de sjekke litt opp om dette verkstedet faktisk er kapable til å fikse BMWer. Det er klart man begynner å lure når de ikke klarer å fikse bilen på tredje forsøket...(?) Er det verkstedet, eller er det bilen? Men det skal nå bli artig å se hva det blir til... En ting er hvertfall sikkert, dette er flaut for BMW! Jaja, da har saken "løst" seg til slutt da! Nå har jeg hvertfall fått bilen tilbake og det har ikke vært noe problemer med den de siste 500km I dag fikk jeg da det siste brevet etter at jeg kontaktet BMW i Tyskland som har løst opp i saken med å videresende brev og redgjørelse til BMW Norge. Så de har fått seg en liten støkk her nå hvertfall Så får vi se da, for en ting er sikkert. Skjer dette en gang til så er det ikke tvil om at neste trinn er innlevering av bil. Men, dersom noen andre har opplevd slik har dere fått noen som helst form for kompensasjon av BMW? Det som skjedde var at bilen var 42 dager på verksted. Så jeg tok kontakt med et advokatfirma. De sa at jeg skulle gi BMW 4 dager på å utbedre feilen. Dersom de ikke klarte det på 4 dager skulle de gjøre det til en garantisak og kreve pengene tilbake. Da gikk det 48 timer så hadde BMW fikset bilen og leverte den til meg. Eneste de har gjort er å fått opp ny kamakselgiver fra Tyskland å byttet den jeg hadde som visstnok var defekt.
Mons1 Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Kamakselgiver????? Sa ikke verkstedet at det var kamakslingen som røk??? Ser at giveren koster 2800kr på GS. Dette er helt elendig og jeg som skal inn med min for diagnose om 3uker på samme verksted RS Det som skjedde var at bilen var 42 dager på verksted. Så jeg tok kontakt med et advokatfirma. De sa at jeg skulle gi BMW 4 dager på å utbedre feilen. Dersom de ikke klarte det på 4 dager skulle de gjøre det til en garantisak og kreve pengene tilbake. Da gikk det 48 timer så hadde BMW fikset bilen og leverte den til meg. Eneste de har gjort er å fått opp ny kamakselgiver fra Tyskland å byttet den jeg hadde som visstnok var defekt.
Maloi Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Ser at her må det taes en oppklaring i saken, da jeg vil trygt påstå at det Oxa forteller er ett syn fra hannes side. Men alt der er dessverre ikke helt sånn som saken har vært.. Skal skrive en lang forklaring av saken, hva som er skjedd med bilen og hvordan det ble fikset når jeg kommer hjem fra jobb, for di som har inntresse av å lese dette. Stay put!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå