-Marius- Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 ja mente bak linsen. Har bosch lykter, så er vel forskjellig. men fikk plass til konverterne bak i lykten. Syntes det ble bra jeg.
///Mysild Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Skrevet Mars 28, 2008 rart... alle de jeg har snakket med har ikke fått inn konverteren bak lykta... noen av oss er jo heldige hehe... rart at du ikke fikk de inn foran i lampa da... men men...
///Mysild Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 har nå også gjort det på noen bosh lamper, og det var ikke noe problem...
Ad|oS Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Kjøp dem fra Norvatio. Grei pris og veldig bra lys i dem
///Mysild Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 de koster vel 695,- hvis jeg husker riktig tar vel 30 min å innstallere, var vel det vi brukte på ad|os sin... så disse er å anbefale
The StigMeister Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Hva er denne konverter greia? Bilder av hvordan ledningene skal se ut ferdig montert?
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 ehhhmmmm.... bilder av konverteren? den er 1x1.5x5 ca... bare stappes inn... har jo nok av bilder en side fram... du putter ledningene til konverteren i parkpæreholdere, eller klipper ledningene og på med kabelsko trenger du mer hjelp en dette, kan du bare drite i å kjøpe ccfl
The StigMeister Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 ehhhmmmm.... bilder av konverteren? den er 1x1.5x5 ca... bare stappes inn... har jo nok av bilder en side fram... du putter ledningene til konverteren i parkpæreholdere, eller klipper ledningene og på med kabelsko trenger du mer hjelp en dette, kan du bare drite i å kjøpe ccfl Tok begge ledningene inn i p-lys holderen, men får ikke lys når jeg skrur på park.. hmm
///Mysild Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 du kan jo sette på lyset, og tste med ledningene innpå... og så evt bytte rundt på de... hvis du ikke får lys, så er nok konverteren gåen
aloebiz.net Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 noen som vet om GSbildeler sine ringer er bra? jepp! jeg har de og de kan anbefales!
Atluz Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Kan en følge denne DIY til punkt og prikke når en skal montere CCFL i bosch lykter også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå