Johnny Bravo Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Noen som har en mal til å montere orginale m3 riller i framskjermene på en e46 coupe? Om noen ville dele disse med meg så hadde jeg satt pris på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Det følger mal med rillene. Men går sikkert an å finne på nett hvis du bare skal teste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Jeg har rillene, kjøpte de fra ylindgren her på forumet. De er fra en orginal M3, derfor mangler jeg malen. Det jeg trenger er egentlig bare et par mål. Slik at jeg ser hvor på skjermen de skal sitte. Har jeg det så kan jeg lage en mal utifra de målene og rillene jeg har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 ingen som kan hjelpe meg? begynner å haste da bilen skal til lakking snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lund3n Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 søk på google elns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 Har prøvd, er ikke godt å finne noe.. To mål av hullets plassering hadde hjulpet meg mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 hva med å høre på bmw? de bør jo kunne skaffe deg mål på de diverse tingene... ellers er det vel bare finne en m3 og måle... hehe... prøvde også å google litt for deg, men fant heller ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 takker for svar Jeg har sendt en mail til koed så får se om jeg får svar der. GS fant jeg ikke noe mailadresse på? vet jeg har sendt de mail før, men.. Ellers så er det langt mellom M3´ene her rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 her nede surrer det en 3 stk eller no... men kan ikke akkurat gå å spørre hehe... blir vel litt snålt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 Kan du ikke bare rive av en framskjerm å sende meg da?! hehe, neida... Skal vel alltids få lagd et hull, men jeg føler det blir litt uprofesjonelt å bare ta det på øyemål liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 hehe... jo, kan vel alltis ta noen telefoner addresse? nei da... men fant denne linken... litt greit å se sånn ca hvor de skal være her... http://images.google.no/imgres?imgurl=h ... o%26sa%3DN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 Se der ja, mange fine bilder Det er ikke mange cm fra bakkant til skjermkant og litt lenger fra oversiden og opp til den linja som går langs skjermen.. Men det er de cm som er litt viktig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 nei... det er ikke det... sats på 3 og 2.5cm hehe... nei da... men skal søke litt videre og se om jeg finner noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 Kjempefint at du gidder Jeg har søkt i hele kveld og har ikke funnet noe jeg kan bruke, og nå må jeg faktisk legge meg. Jobb om 4 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå