Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har rillene, kjøpte de fra ylindgren her på forumet. De er fra en orginal M3, derfor mangler jeg malen.

Det jeg trenger er egentlig bare et par mål. Slik at jeg ser hvor på skjermen de skal sitte. Har jeg det så kan jeg lage en mal utifra de målene og rillene jeg har...

Skrevet

hva med å høre på bmw? de bør jo kunne skaffe deg mål på de diverse tingene... ellers er det vel bare finne en m3 og måle... hehe... prøvde også å google litt for deg, men fant heller ikke noe

Skrevet

takker for svar :beer: Jeg har sendt en mail til koed så får se om jeg får svar der. GS fant jeg ikke noe mailadresse på? vet jeg har sendt de mail før, men..

Ellers så er det langt mellom M3´ene her rundt 8)

Skrevet

Kan du ikke bare rive av en framskjerm å sende meg da?! hehe, neida... Skal vel alltids få lagd et hull, men jeg føler det blir litt uprofesjonelt å bare ta det på øyemål liksom.. :wink:

Skrevet

Se der ja, mange fine bilder 8) Det er ikke mange cm fra bakkant til skjermkant og litt lenger fra oversiden og opp til den linja som går langs skjermen.. Men det er de cm som er litt viktig.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...