bmwbitch Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Har sliti en del med uling i viftereima. Bytta Viftereim og strammehjul og da ble lyden borte i en uke før den kom tilbake. Noen som har noen idè om hva detta kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 montert reima feil? kan monteres på 2 måter en rett å en feil;) den feile måten er at reima ikke får nåkk flate på dynamoen'! har bare kontakt med 1/4 av julet å den rette 3/4 av julet! vest du sjønne.. men skifta du strammeren? skadet nåkka? eller har lekasje? er det gammel dags reim? eller multi reim det er snakk om? er det den gamle type reima så kan det være stor slitaje på reimhjulet til dynamoen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Jeg har uling og skriking i motoren min nå.. venter på nye reimer + strammehjul. Det som også var deffekt på min motor er vannpumpa.. lagringen i den er ikke frisk og dermed er det den som hyler hvertfall hos meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå