Ceylon Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Neon her som vet med sikkerhet hvor mye hk turbomotoren i supra tåler uten å skifte innmat, gear og driv på bilen.... ????
Ceylon Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Skrevet Januar 12, 2008 Du har vel kke noe link til noe på nette eller noe som kan bekrefte dette.... har selv hørt fra flere at 800 går....
Larsen Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Når en bør bytte er jo relativt. Hvor hardt bilen blir brukt og om den blir tunnet profesjonelt eller ikke har mye å si. Supra na motoren tåler en del, men ikke fult så mye som turboen. På turboen derimot så sier de vel at det er greit å bytte på rundt 600 hk på veiv, selv om noen har passert 800 hk på hjulene på orginal innmat. Må nevnes at det trolig er noen av de mest solide motorene som noen gang har blitt bygd.
Superbeetle Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Sjekk ut www.ts-ogn.no du eller send en mail til toyparts.no Blir dårlig med svar på et bmw forum. F.eks er det Mk3 eller Mk4 supra?
Ceylon Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 mk4 eg tenker på, er ingen spes grunn ant enn at en an som eg kjenner her på bimmers vil vaske huset mtt i en uke hvis eg kan fnne 3-4 supraer som går med orginal innmat og 800hk+ så det hadde vært tidi å få svaret her inne.... .... skal med tiden kjøpe meg en selv og... Men takk for tipset...
E30 Turbo Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 På www.aempower.com forumet er det de som har kjørt 1050hk på orginal innmat! Fant ikke den linken, men et stykke nedpå denne siden finner du noen dynopapirer du kan klappe i trynet på kompisen din, å be han vaske til han blir grå i håret! http://forum.aempower.com/forum/index.p ... ml#msg6134
Ceylon Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 Da blir det vakske hjelp på meg neste uke lol
E30 Turbo Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Hehe! Ja, det er vel ikke å forrakte! Her er forresten linken til rekorden på orginal innmat, og husk, dette er hjulhk! http://forum.aempower.com/forum/index.p ... 132.0.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå