bimmerduden Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 lurer på om noen har testa disse lyktene på sin e34: https://www.koed.dk/2.2.asp?billede=253 ... 48969&nr=1 hadde vært supert om noen hadde et bilde av disse med lys..
Morbus Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Regner med at det er tilsvarende. INpro sine.. dvs dritten. Stort sett er det dessverre slik med 3,parts lykter. Ringene lyser svakt, vanskelig å justere de til riktig lysbilde. og glasset er kjemptynt, det tåler ikke stensprut i det hele tatt. Gå for sorte Hella lykter, og ettermonter CFL ringer, det gir samme effekt, men til en kvalitet som er dobbelt så god.
A.Teserud Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 skal det også legges til at prisen dobles ++ da:P
Morbus Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Joda.. men leter man lenge nok så finner man et par brukte til en billig penge, kjøpte nettop et sett pent brukte sorte Hella for ca 100euro. Man får hva man betaler for
Ballder Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Joda.. men leter man lenge nok så finner man et par brukte til en billig penge, kjøpte nettop et sett pent brukte sorte Hella for ca 100euro.Man får hva man betaler for Billige når dem er bregnet for venstre kjøring vettu.
Morbus Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Jeg tok ikke den, utdyp. Mener du for biler med rattet på høyre side? I såfall så har alle disse lyktene mulighe for å vri på et "spjeld" ved linsen slik at den enkelt kan tilpasses RHD biler.
Ballder Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Bare lekte med tanken om at dem kan komme fra en høyre styrt bil ja, og for meg var det uvist med det spjeldet på slike lykter.
Morbus Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 her f.eks.. http://cgi.ebay.de/Schwarze-Scheinwerfe ... dZViewItem Disse går for ca 900kr hvis man forter seg.
eriklepe Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 mine ubrukte inpro lykter er rustet på kromkanten etter 2 år i garasje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå