Gå til innhold

Bulket bakdør - trenger råd (med bilder)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte å bulke bakdøren mot en stolpe i et parkeringshus (for trang sving). Jeg har null peiling på slikt og trenger råd om hva som er det beste å gjøre for å få det fikset (orker ikke bulket bimmer :cry: ).

Kan man f.eks. trekke ut bulken, eller må man inn og hamre den ut? Er det noen måte å slippe utgifter til lakkering (ripene tror jeg går med rubbing).

Hva koster det å få slikt fikset?

All hjelp mottas med takk.

PICT0002.jpg

PICT0001.jpg

PICT0004.jpg

Skrevet

Er mulig å få "pirket" ut bulken igjen, så lenge det ikke er gjennom lakken. Da må du omlakkere uansett... Søk litt rundt på forumet, så ser du hvem som driver med det. Går nok bra hehe

Skrevet

Tusen takk, det så lovende ut (de hadde t.o.m. en E46 på skrytelisten sin).

Håper det går bra :D

Edit: Det gikk desverre ikke, siden det i følge Nordic Dent liger en bjelke på innsiden av listen, og da kan ikke de rette det ut. :cry:

Noen andre forslag, evt. tips om gode/rimelige opprettingsverksteder?

Skrevet

Sjekk med Bilkosmetikk også, selv om de sikkert gir deg samme svar med bjelken. Har også lest om en annen bedrift i Osloområdet som maserer ut bulker med trepinner i et 3-4 mnd gammelt Autofil-blad, men kommer ikke på navnet på bedriften nå...

Skrevet

Hva med og ta ut innmaten på døra og prøve og dytte bulken forsikig ut igjen for hånd da? Dette går hvis det ikke er knekker og stivheten i plata er borte. Men er jo forsøket verdt ville jeg tro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...