Runar-CSi Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Annonse på Finn.no: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... Oap8987495 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Hvor mye kan denne dra i hengervekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 synd det ikke var 5seter.. koster vel skjorta å få regga om.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Litt usikker ang. hengervekt men det kan jeg sjekke opp, angående omreg til 5 seter så har jeg aldri sjekka opp, men var vel rundt 100k når jeg henta den i tyskland for 1.5år sia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Litt usikker ang. hengervekt men det kan jeg sjekke opp, angående omreg til 5 seter så har jeg aldri sjekka opp, men var vel rundt 100k når jeg henta den i tyskland for 1.5år sia. Ok, få sjekket det opp ganske snart du da, så hadde det vært knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 1500 kg hengervekt med brems.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå