///Mysild Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 hvordan fungerer de elektriske bakrutene på en coupe? dette har jeg alltid lurt på...
Superbeetle Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Er en motor som driver et stempel som presser ut ruten i bakkant.. Koed selger ettermonterings-kit tror jeg... Ser kult ut, men bruker utrolig lang tid på dytte ut ruten et par cm..
///Mysild Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 okey.... har bare lest om det på forskjellige annonser.... rett og slett en litt unødvendig ting takk for svar
Rabies Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Unødvendig dritt man ikke trenger er gøy Mye morsomere å putte noe på bilen når man vet at man egentlig ikke trenger det
///Mysild Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 ja... hehe...men en elbakrute som man nesten aldri åpner på en coupe uansett er litt på grensa... greit hvis det er montert, men det står ikke øverst på pri lista for å si det sånn
Dirty Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 går ikke seint ! og det er rått! skal få montert det i min! er jo genailt vis deter varmt om sommeren! stoppe og strekke seg bak for å ta de opp er jo stress
///Mysild Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 jeg brukte mine en gang jeg.... det var når jeg skulle ta ruta ut for å sote den hehe... men hvis jeg vinner i lotto, kan det jo være noe å bruke penger på
Superbeetle Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Jeg prøvde det på en e46 en gang, syntes iallefall var en treg affære å sitte å holde på knappen for å få 2cm åpning. Men stilig er det;) Og sikkert praktisk om sommeren... Er vel en av de tingene som kommer på bilen, når jeg er begynt å gå tom for større prosjekter..
Stian Børresen Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Er det vanskelig å ettermontere dette? Noen som har gjort det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå