Boddiz Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Har ett sett med baklykter jeg skal selge. - Original BMW lykter - 100% Strøkne uten sprekker/merker o.l - Passer Coupe / Cab E36 Illustrasjonsbilde (er akkurat som disse på bilde her): Selges kr 450,-. Frakt kommer i tillegg (kr 125 ved postgang) Lyktene befinner seg i Arendal. Send PM ved interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 Selges 350,- pluss frakt! Skal bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 DETTE ER BILLIG FOR ORIGINALE BMW LYKTER!!! ingen som har vært uheldige i vinter eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Slike Lykter kaster folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Javel, da kan de heller stå i garasjen og råtne. Kaster de i allefall ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 B-U-M-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 låner gjerne tråden din til å legge ut 3 sett jeg har av helt like lykter, originale bmw. ingen sprekk/merker. 200kr + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 Jamen det var oppløftende Du selger for 200 og jeg for 350, montro hvem en evnt kunde vil henvende seg til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå