GentleGiant Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Selger mine strøkne 18" x 9" felger med ET30 bak og ET35 foran. 255/35 bak(mye spor igjen) 225/25 foran, burde skiftes. Felgene er strøkne! selges grunnet militær tjeneste=trenger penger. Disse ser helt konge ut, men har noen andre liggende så da trenger jeg ikke disse. 4000 kr.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Hatt di på E36? Glir rett på uten subbing? Hvor mye senk uten subb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 De ser veldig kant kjørte ut. Er de det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 holder du til da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GentleGiant Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 De har stått på en e36, denne var ikke senket fremme,men litt bak. Gikk bra fremme men subbet bak, så hvis du skal ha de på e36 burde du ikke ha for lav bil eventuelt ha valset hjulbuene dine. De passer også perfekt til 5-serie hvis du har på spacere. IKKE kankjørt, er ikke ei eneste ripe i dem, helt strøkne. Holder til ved Dokka i Oppland fylke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstava Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Har du bilde av mer enn 1 felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Bilde på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GentleGiant Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 Har desverre ikke noe bra bilde av bil med felger, kan legge ut et her som er litt dårlig. Vanskelig å se hvordan de er på når bilen er såpass høy fremme, men bruk fantasien, hvis jeg skulle ha valset hjulbuene mine eller ikke hatt noe særlig med senk så hadde jeg beholdt de selv, lett! Er ikke noe vits i å legge ut bilder av alle felgene for de er like strøkne alle 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turtell76 Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 trengs det spacer til 5 serie?, har en e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 ja, 20mm fremme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GentleGiant Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Ikke noe problem å få disse på en e34 eller e39, bare å kjøpe spacere. hvor brede spacerene, er avhengi av hvor langt ut eller inn i hjulbuen du vil at hjulet skal sitte, viktig og huske på at det er 9" breie felger så de er ganske breie egentlig, trenger relativt "normale" spacere egentlig. GS-bildeler f.eks selger spacere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Hvor i Norges paradis holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Mulighet til å sende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GentleGiant Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Holder til ved Dokka i Oppland fylke. 2 timer nord for oslo. 45 min. fra lillehammer. Er i militæret så ring 91541451 hvis dere er intrisert, kan sendes hvis kjøper betaler på forhånd og betaler frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå