ehrnst Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Hei. Har et problem med turbobilen at jeg mister syl 6 etter litt kjøring. Som oftest kommer den tilbake etter litt tomgang/rolig kjøring, men den forsvinner igjen like fort. Noen som vet hva det kan være? Forbanna irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 denne har du ettermontert datasprut på vel? og en coil pr selynder? bare bytt den me 1ern og se om den detter ut der.. bytt coil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 kjører en coil med fordeler og datasprut. Hvor ofte forekommer slitte ringer på kun en syl? Tenker på olje i kammeret som stopper gnist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Bytt, plugger , kabler og fordelerlokk. Feilen ligger nok i en av de. Worst case er sylinder fucked. Men lite trolig siden den kvikner til igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 hmmm, pluggene er nye, men fordeler lokket kan jeg kanskje bytte ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus28 Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Har du sjekket om den suger falsk luft? Prøv med startgass på innsuget ditt og se om den kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 denne har du ettermontert datasprut på vel? og en coil pr selynder? bare bytt den me 1ern og se om den detter ut der.. bytt coil..har du prøvd dette ernhst? jeg ville prøvd dette først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Har jo ikke wasted spark eller cop. kjører singel msd blaster ss (kliss ny) med fordeler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 det skal vel gå å bytte om pluggledningene på 6 ern og 1 ern fordi, di fyrer samtidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 hmm.... ja, får prøve å sjekke om 1ern konker ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Når en har fordeler tenner kun 1 og 1 sylinder. Hvis du bytter om 1 og 6 blir det iallefall tull. Kan jo selfølglig bytte kabler hvis du får det til å stemme med lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 bytter kabler på fordelern da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 glemte at det stod fordeler jeg, hvordan er det med åpning på pluggene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 0.55 i gap Men etter en liten testur igår holder jeg en knapp på at toppakninga ikke er helt tett på 6'ern. Den konker etter akkurat like lang kjøring. Virker som at det kan komme litt og litt olje opp i pluggen og etter en viss tid klarer den ikke tenne lenger. Skal ta en tur til helga å kjøre uten boost for å se hvor lenge jeg kan kjøre da. Holder den lenger er det enda mer sikkert at det er pakninga. Hadde det vært stempelringer vil jeg tro den hadde konka med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlo Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 0.55 er litt lite. For lite gap kan gjøre at gnisten blir så svak at den ikke tenner blandingen. Prøv 0.65-0.7 i stedet, og se om det gir noe utslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå