Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har et problem med turbobilen at jeg mister syl 6 etter litt kjøring.

Som oftest kommer den tilbake etter litt tomgang/rolig kjøring, men den forsvinner igjen like fort. Noen som vet hva det kan være?

Forbanna irriterende :P

Skrevet

kjører en coil med fordeler og datasprut. Hvor ofte forekommer slitte ringer på kun en syl? Tenker på olje i kammeret som stopper gnist

Skrevet
denne har du ettermontert datasprut på vel? og en coil pr selynder? bare bytt den me 1ern og se om den detter ut der.. bytt coil..
har du prøvd dette ernhst? jeg ville prøvd dette først
Skrevet

0.55 i gap

Men etter en liten testur igår holder jeg en knapp på at toppakninga ikke er helt tett på 6'ern.

Den konker etter akkurat like lang kjøring.

Virker som at det kan komme litt og litt olje opp i pluggen og etter en viss tid klarer den ikke tenne lenger. Skal ta en tur til helga å kjøre uten boost for å se hvor lenge jeg kan kjøre da. Holder den lenger er det enda mer sikkert at det er pakninga.

Hadde det vært stempelringer vil jeg tro den hadde konka med en gang.

Skrevet

0.55 er litt lite. For lite gap kan gjøre at gnisten blir så svak at den ikke tenner blandingen. Prøv 0.65-0.7 i stedet, og se om det gir noe utslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...