bing Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 hei eg har nett bytta motor i min bmw e36.det sto en 318i i fra før i den og nu har eg sotte i en 328 men får ingen gnist på pluggene....noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Må vel ha med EWS med den motoren. Startsperra som krangler. Tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 veit du kor startsperra ligg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 I hjernen tror jeg. Må da ha med tenningslås, nøkkel, og div annet snask fra 328'en motoren kommer fra. Er det EWS 2 tror jeg den kan programmeres på nytt, er det 3 er den låst etter første programmering. Slik jeg har forstått det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Litt om EWS II her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 DME styreenheten er linket opp til EWS styreenheten (hvis det er motor med startsperre) har tidligere hørt om di som har fåt fjernet denne sperra i DME styreenheten hos noen som holdt på med slik finelektro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 går ikke ann og berre bytt hjerne?noen som veit ei sia der men kan finn tegninge ledningsnett på nett.og tegning åver hovedkontakten tel den som går tel motorn?.....men vist det e startsperra da ska det vell ikke gå ann og kjinn motorn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 går ikke ann og berre bytt hjerne?noen som veit ei sia der men kan finn tegninge ledningsnett på nett.og tegning åver hovedkontakten tel den som går tel motorn?.....men vist det e startsperra da ska det vell ikke gå ann og kjinn motorn? Jo, den kinner, men starter ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 veit du nå sia på nett der man finn koblingssjema åver detta drite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Nei, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 nån andre som veit kor eg kan finn koblingsjema på nette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fortauskanten Auto Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Har du finni ut av problemet? Jeg sliter med det samme... Startsperre er no herk;) Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå