Gå til innhold

hei er det noen som har peiling på ledningsnett tel 328 e 36

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei eg har nett bytta motor i min bmw e36.det sto en 318i i fra før i den og nu har eg sotte i en 328 men får ingen gnist på pluggene....noen som har peiling?

Skrevet

I hjernen tror jeg. Må da ha med tenningslås, nøkkel, og div annet snask fra 328'en motoren kommer fra.

Er det EWS 2 tror jeg den kan programmeres på nytt, er det 3 er den låst etter første programmering. Slik jeg har forstått det

Skrevet

DME styreenheten er linket opp til EWS styreenheten (hvis det er motor med startsperre) har tidligere hørt om di som har fåt fjernet denne sperra i DME styreenheten hos noen som holdt på med slik finelektro.

Skrevet

går ikke ann og berre bytt hjerne?noen som veit ei sia der men kan finn tegninge ledningsnett på nett.og tegning åver hovedkontakten tel den som går tel motorn?.....men vist det e startsperra da ska det vell ikke gå ann og kjinn motorn?

Skrevet
går ikke ann og berre bytt hjerne?noen som veit ei sia der men kan finn tegninge ledningsnett på nett.og tegning åver hovedkontakten tel den som går tel motorn?.....men vist det e startsperra da ska det vell ikke gå ann og kjinn motorn?

Jo, den kinner, men starter ikke

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...