Stian_B Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Kommer fle bilder etter helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Da var helgen overstått og var kjempe morro... bra med kjøring på lørdag og søndag.. Bra vær og mye bra kjøring og god stemning blant drammensere og hordaland folk... Bare synd jeg havnet en tur på taket med bilen min da det sa butt i snøen sidelengs.. men hadde flaks da taket og ruter er hele mens døren spratt lett ut da jeg tok av dørtrekket og dunket de ut.. Så da blei det litt banking av innerskjerm og mer kjøring... bilen var fortsatt kjørbar og kjørte hele helgen.. Men framskjerm og panser må byttes men helt klart en vellykket helg Noen som skal opp til helga? med bmwccn østlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 Noen bilder fra sigdal 26-27... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Det er dusør på den kjølekanalen han mista på bildet der:) så får de som vil dykke i solevannet til sommeren - GLUBB GLUBB:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg