iNthe Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 du fikk jo bud på 4000.. tviler på du kan få noe mer, di har falt endel i pris og koster lite i butikken.. tenker da på standard xbox 360.. lite forskjell på premium, sånn utstyr i forhold til pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 du fikk jo bud på 4000.. tviler på du kan få noe mer, di har falt endel i pris og koster lite i butikken.. tenker da på standard xbox 360.. lite forskjell på premium, sånn utstyr i forhold til pris Jeg har da premium og det er tråløs kontroller og gratis silver abb på nette. og det er harddisk så di ligger litt høgere i pris. taper så utrolig mye å selge den for 4000,- men skjønner at folk ikke vil gi en formue for noe som man bare skal spille på hvis du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Jeg har en ps3 60 gb utgaven, den kan du kjøpe får en unarturlig høy pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Jeg har en ps3 60 gb utgaven, den kan du kjøpe får en unarturlig høy pris. sakelig innlegg.. e jo ikke unaturlig høg pris at jeg vil ha mer en 4000kr for noe som har kostet nermere 9K!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Sa jo ikke at din var høyt priset, sa du kunne kjøpe ps3 min, får en høy pris nei er fin pris på x'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Sa jo ikke at din var høyt priset, sa du kunne kjøpe ps3 min, får en høy pris nei er fin pris på x'n kjøpe da? eller bytte? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Hehe Har 3 xbox 360 liggende, men vis vi skal bytte. så må jeg ha cash i mellom. ser folk selger 60 gb utgaven for 9 tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Hehe Har 3 xbox 360 liggende, men vis vi skal bytte. så må jeg ha cash i mellom. ser folk selger 60 gb utgaven for 9 tusen ok, det ble litt for mye for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moon-BMW Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 selger du noen av spillene billig da (har maskin, trenger liksom ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 selger du noen av spillene billig da (har maskin, trenger liksom ikke 2 kanskje det si spill og hvor mye du byr. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moon-BMW Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Tja... -Halo 3 -Forza 2 -Chrome Hounds -Burnout R Starter med og gi deg et tilbud på 100kr spillet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 Tja... -Halo 3 -Forza 2 -Chrome Hounds -Burnout R Starter med og gi deg et tilbud på 100kr spillet?? 250 for halo3 150 for forza 2 100 chrome hounds 175 for burnout R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moon-BMW Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 500kr for alle inkl. frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 500kr for alle inkl. frakt? litt lite desverre ( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 500kr for alle inkl. frakt? 650 + frakt.. ekke dyrt det da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå