-Sammy Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Du kan dette med PS restify Knalltøft takker BMWentusiast: Du vil altså ha et bilde med orginale blinkers, og et med hvite?
-Sammy Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 NÅ bynner vi å nærme oss ---------------------------------- FØR: FØRSTE UTKAST: ANDRE UTKAST: Siden første utkastet har du nå fått : *Andre felger med sort senter og polert kant, si fra om du vil se noen andre modeller! *Hvite lister og fangere *Hvit a og c-stolpe *Hvite speil *Litt mer diskre lykter, de er bare tonet ned litt - ser mer ekte ut da. *Du har nå orginale blinkers. *Med hvite a og c-stolper går det litt greire med chromelistene rundt vinduene, men si fra om du vil se med shadowline!
BMWentuiast Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Se her ja! jeg ser at jeg har i utgangspunktet en kjedelig bil! Men dette hjalp jo masse restyfi! nå må jeg inn i tenkeboksen for å finne ut hva jeg vil gjøre... ikke lett dette.. Hva vil shadowline si? er det cromen det eller? Jeg har de felgene der med ekstra eiker ut fra de rette utfra navet..hvis du forstår har satt felgene hos en kompis så får ikke bilde av dem ut hit. Spørsmålet er om to-delt blir for styla. Vil prøve å holde bilen nokså anonym, pent styla om du skjønner.. Hva synes vi? Men det var absolutt kult å se på!
316 Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Hvite lister og fangere var ikke noe særlig.. Men det første utkastet var fantastisk
knut_olestad Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Shadowline = mørke (svarte) lister. Ta den to-farga, men ikke hvite lister og stolper
-Sammy Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Shadowline omhandler det som er av lister rundt vinduer, og evt. på fangere. Det erstatter det som ofte er i krom. Nå har jeg laget to litt mer anonyme utgaver da, en der a og c-stolpene er lyse og en der de er mørke. Jeg personlig ville ha gått for den HER: Her er orginalfargen under vinduene beholdt. Resten har fått en gråtone. Jeg syns det var liksom mer "flyt" over det hele når stolpene er i samme farge som taket. Ellers er senteret på felgene i samme farge som panser, tak og bagasjelokk.
BMWentuiast Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 men dette blir vanskelig. Nå må jeg vri knotten frem til våren å finne ut hva jeg vil. Takk for hjelpen retify!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå