Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅ bynner vi å nærme oss :)

----------------------------------

FØR:

prosjekt_e32_orginal.jpg

FØRSTE UTKAST:

pschop.jpg

ANDRE UTKAST:

prosjekt_e32_rims_speil_org-blinkers.jpg

Siden første utkastet har du nå fått :

*Andre felger med sort senter og polert kant, si fra om du vil se noen andre modeller! :)

*Hvite lister og fangere

*Hvit a og c-stolpe

*Hvite speil

*Litt mer diskre lykter, de er bare tonet ned litt - ser mer ekte ut da.

*Du har nå orginale blinkers.

*Med hvite a og c-stolper går det litt greire med chromelistene rundt vinduene, men si fra om du vil se med shadowline! :)

Skrevet

Se her ja! jeg ser at jeg har i utgangspunktet en kjedelig bil! Men dette hjalp jo masse restyfi! nå må jeg inn i tenkeboksen for å finne ut hva jeg vil gjøre... ikke lett dette..

Hva vil shadowline si? er det cromen det eller? Jeg har de felgene der med ekstra eiker ut fra de rette utfra navet..hvis du forstår :P har satt felgene hos en kompis så får ikke bilde av dem ut hit.

Spørsmålet er om to-delt blir for styla. Vil prøve å holde bilen nokså anonym, pent styla om du skjønner.. Hva synes vi? Men det var absolutt kult å se på!

Skrevet

Shadowline omhandler det som er av lister rundt vinduer, og evt. på fangere. Det erstatter det som ofte er i krom.

Nå har jeg laget to litt mer anonyme utgaver da, en der a og c-stolpene er lyse og en der de er mørke.

prosjekt_e32_forslag.jpg

Jeg personlig ville ha gått for den HER:

prosjekt_e32_forslag2.jpg

Her er orginalfargen under vinduene beholdt. Resten har fått en gråtone.

Jeg syns det var liksom mer "flyt" over det hele når stolpene er i samme farge som taket. Ellers er senteret på felgene i samme farge som panser, tak og bagasjelokk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...