Rapid Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Way to go, lær han den veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Way to go, lær han den veien! Jeg har fakisk ikke presset på han noe som helst som har med bil eller bmw å gjøre. Er selv fasinert over hvordan han liker bmw enda jeg ikke har kjørt i bmw med han.. min er snart ferdig, men hverkern forden med turbo eller noen av de andre bil merkene har brydd han noe.. Men ett av de første ordene var jo ptshhh som 9 mnd gammel i bakstet på forden.. Kan love deg damen ble lang i masken når ordet "mamma" kom litt senere.. sorry OT... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Sikkert så mye positivt å si om bilen, så han fikk ikke plass Lekker bil! Navn på den fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 meiner på fargen er topaz blå. med grått sportskinn. alt eletrisk. full m pakke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Dette kunne hengt på veggen på rommet til min sønn. 4år og ELSKER bmw Sikkert helt av egen fri vilje -) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 meiner på fargen er topaz blå. med grått sportskinn. alt eletrisk. full m pakke 2 Nja. Er ikkje det cyan blau fargen heite? Felgane er iallefall breyton magic, som kler bilen utrulig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 meiner på fargen er topaz blå. med grått sportskinn. alt eletrisk. full m pakke 2 Nja. Er ikkje det cyan blau fargen heite? Felgane er iallefall breyton magic, som kler bilen utrulig godt! cyan blå har jeg aldri hørt om på en E46... eller noen annen BMW for den saks skyld.. Er 99,9% sikkert Topas blå denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Vet ikke hvor jeg har Cyan fra. Men stemmer nok med Topaz ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tankian Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Vet ikke hvor jeg har Cyan fra. Men stemmer nok med Topaz ja! yes, topaz metalic blå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg