vetu03 Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Hei, Som topic sier, dere som har montert DVD i mitkonsollen i E36 der kjøre Computeren står. Hvor hare dere gjort av kjøre Computeren? Har tenkt å sette inn en 7" skjerm der siden det passer helt utrolig bra, men vil også ha kjøre Computeren, hvor kan jeg plassere denne da? Noen smarte løsninger?! Har tenkt en del på hanske rommet, også litt der det fremste askebegeret står i Coupe, senke den ned der?! Men hvet ikke helt. Og hvor lang er kabelen?! Noen som har bilder? Takk!!
Dirty Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 folk tar vekk kjøre computer! eller flytter den opp der cd spilleren sto før! og legger dvd rom i hanskerom
vetu03 Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Har fått med meg at noen setter den der cd-spiller står.. Men det vil jeg ikke, fordi der skal de spilleren jeg har stå.. Har tenk å ha skjerm der, mest på grunn av carputer med dvd eller kanskje bare en dvd spiller baki eller i hanskerommet. Så lurte på om noen hadde noen andre løsninger?
IN_ur_DREAMs Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... sc&start=0
vetu03 Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 Ikke innterisert i å kjøpe spiller egentlig, bare hører litt rundt om kjøre komputeren.. Noen fler som har forlag?
-Sammy Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 tror flere bruker å senke den ned i midtkonsollen på et vis. det er det jeg ville prøvd.
vetu03 Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 Ja, det syntes jeg ogå virker som en bra ide i tankene mine også Noen som har prøvd å åpne den? og hvet om det er mulig å å komprimere den litt i bakkant?
Dr_S Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Komprimere? Har hatt opp min da jeg fikset pikselfeil..
vetu03 Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Skrevet Januar 20, 2008 Ja, tenkte å ta av litt plastik og øitt sånn, s den ble mindre. for da er det lettere å få den inn på forskjellige steder... Men noen som har bilder av kjøre computer nedfelt i midtkonsollen ved håndbrekket?
BreitBau Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 Glem å komprimer den.. Den har ett kretskort helt bak mot plastikken.. Og like under aksebegeret er brønnen så totalt sett kan du kanskje kutte den 2 cm? Omtrent tykkelsen på teppet.. Men det jeg er mest spent på er om du skal forlenge alle kablene dit Isåfall er det jo en par kvelders jobb å bare lodde ledningder.. Syns den kjørekomputern er irriterende jeg.. har hatt 3 stykker.. Alle med pikselfeil.. Fikset det på 2 av de, men den viser bare tull.. Satser heller på å se etter om alt virker i ny og ne.. Forbanna Check kontrollen lyser hele tiden.. Det mangler liksom ikke noe der om du setter inn DVD skjerm.. Men det er mye bedre enn å ha 2 hyller
BreitBau Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 Mangler liksom ikke noe.. Ei pære er ikke krise for meg om plutselig går.. Finner det ut når andre ser det likevel.. Oljenivået peiler jeg "all the time"... Kjølevæskenivået ser jeg på hver dag etter å ha brent meg noenganger på det der med kjøling Bremsevæske, om det lekker er du jo buttfuc*ed uansett.. Tempraturmåler skal jeg ha på innsugslufta om jeg skal ha, og er ikke vits egentlig heller for kjører bare om sommern og da sitter jeg ikke å undrer på hvor varmt det er.. Enten er det kaldt, svinkaldt.. Varmt eller grisevarmt.. Klokke er det på mobilen.. Dato også.. Spylervæske er ikke noe stress når det er sommer.. Så jah.. For min del bytter jeg ut CC'en med skjerm når den tid kommer.. Så får jeg se hva vi skal gjøre med den andre..
Superbeetle Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 Jeg kjøpte nettopp en spiller hvor skjermen (7") kommer ut av spilleren... Syntes det fungerer bra jeg, og så er det ikke så åpenlyst at du har dvd. Er også litt showfaktor når du starter og skjermen kommer ut Ville ikke flyttet på org montert utstyr iallefall, ser best ut der det er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå