Mr-x Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 selger en m20b20 motor m kasse og el Motoren har en km på ca 175000 kassen vet jeg ikke. den virker helt ok. normalt olje forbruk og går godt til å vere en 2,0 Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragge Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 mye for dette? 2k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 mye for dette? 2k? 2000k+frakt så har vi en deal. ops gammle typen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragge Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 jeg får tenke litt på dette. har akkurat kjøpt familiebil, og turbo til 325, så er ikke den rikeste mann enda. så om noen andre evt kommer før meg, så bare selg. det er ikke sånn bråhast med motor enda, men bare sjekker åssen priser ligger ann:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Hvor mye er frakt på denne til Oslo området da? Motoren i min driver å tar kvelden, skifter nye ting hele tiden, så kan være en mulighet for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Hvor mye er frakt på denne til Oslo området da? Motoren i min driver å tar kvelden, skifter nye ting hele tiden, så kan være en mulighet for meg... tipper frakten kommer på ca1500,-OBS det er den gamle motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Gamle motoren er vel også den som sitter i min tror jeg.. tidlig 84mod... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Stemmer. Krute god motor, går godt til 2-liter å vere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå