askretti Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Masse trøbbel med bilen min for tida.... Startet bilen med vinduspusserne påslått på en dag med is og snø... Pusserne kom jo ikke av flekken, men det kom noen fæle klikkelyder da de prøvde å gå. Etter at ruta var skrapt, så ser jeg at nå parkerer pusserne midt på ruta! De visker over det området de skal, det er kun parkeringsposisjonen som er blitt helt feil. Trenger tips til hvordan dette kan justeres!!
kabeldeigen Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Heisann, du må skru av begge viskerene. Så tar du et single sweep. Da parkerer motoren. Og så skrur du på begge viskerene igjen. 10 min og du er oppe å går igjen Håper detter er hjelp til deg
askretti Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Hmmm... er ikke sikker på den.... Det blir jo det samme som å ta av pusseren, også montere den 'riktig' . Park. posisjonen er jo ikke endret, så da vil den gå for langt ned når jeg starter pusseren... Eller er jeg helt på jordet nå?? Må være noen stag eller noe som er kommet ut av posisjon.....
askretti Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Hehe.. Du er jo jå så sta og overbevisende at jeg er nødt til å forsøke da!!
kabeldeigen Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Gi meg en tilbakemelding når det er iorden
askretti Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 Må nok skuffe eriklepe og kabeldeigen her! Det som er logisk er mitt første svar til kabeldeigen... Gjorde som fortalt, tok av begge pusserne, kjørte et sveip og monterte pusseren i riktig posisjon. Etter det prøver selvfølgelig pusseren å gå ned under panseret, og visker ikke langt nok opp på ruta heller. Fordi parkeringsposisjonen fremdeles er den samme gale! Så har noen andre noen bedre ideer, kom med dem!!
Stonescream Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Ta av viskerarmene igjen og de plastikkdeksla som er rett foran vinduet ditt. Se om du ser stagene til viskermekanismen. Kan være at det som går fra motoren og til mekanismen er bøygd. Se på denne siden. Kan være at det feste som er på selve viskermotoren har flytta på seg sånn at den ikke roterer riktig: http://bbs.turbosport.co.uk/showthread.php?t=100089
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå