alekspp Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 ønsker og kjøpe senkesett til min bil.. er en 520 88mod.. er vell ikke fårsjell på 520 å 525? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alekspp Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Jeg har ett senkesett, som står på en 520 88mod. Jeg kjøpte bilen som dele bil, å trenger ikke senkesettet. Selger sa senkesettet var nytt, men visste ikke hvor mye det senket. Har sett på fjærene, og dem ser fine og forsåvidt nye ut. inntresert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Har senke sett som har stått på en 520 88' . De er nesten ikke brukt, ble demontert da bilen ble oppgradert 535 Ser helt fine ut, blir aldri å bruke dem så du skal få dem til gibortpris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Har senke sett som har stått på en 520 88' . De er nesten ikke brukt, ble demontert da bilen ble oppgradert 535 Ser helt fine ut, blir aldri å bruke dem så du skal få dem til gibortpris uups. Var litt kjapp her. Brodern hadde vist kasted framdemperan.. da de sto fast i forstillinga som vi demonterte. Bakdemperne har jeg forsatt, 40 mm senking, men kyb dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå