betben Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 skiftet eksosannlegg på min e34 535ia .nå fusker den som bare faen.når jeg trekker ut kontakten til lamdan går den helt nydelig :roll:Ny lamdasonde 2000 kroner .Noen som vet om billigere,GS,1886KR+POST,JÆGER1997KR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
betben Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Da er det nok sannsynligvis lambda.. Koster ikke mer enn ca 500 å ta en diagnose på det elektriske til motoren på BMW.. Det hadde nok jeg gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsB Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 heisann Du får kjøpt rimligere O2 sensor i det store utland. her er ein link du kan starte med http://www.overnightautoparts.com/store ... rand&Nty=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå