wheelman Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Kanskje en av norges feteste T23 celica til salgs. selger den da jeg ikke har sted å ha den trygt lagret, da jeg har flyttet og ikke har garasje lengre. Bilen er strøken og med nylakkert BLITZ bodykit. senket 50mm og sotet rutene bak. stylingen er ikke overdreven, men bilen vekker stor oppmerksomhet overalt! Den var til rubbing og polering hos bilpleie firma for ikke så lenge siden... interiøret er dønn strøkent, med lakkert midtkonsol i bilens farge! Bilen har har et rått anlegg som kan følge med om bilen blir for solgt raskt! (nesten nytt, garanti) kicker comp kasse med to 12" kicker 700W monoblokk sony explode 500w 4 kanaler. 6 orginale høytalere spiller vanvittig bra:) orginal bakfanger og fronfanger kan følge med viss det er ønskelig... prisen kan diskuteres ved hurtig avgjørelse!!! 179000,- (KM 109000ca)
316 Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Den var ikke verst, men du verden for noen kjedelige felger..
wheelman Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 hehe jepp felgene er utrolig kjedelige. meeeen jeg har ikke hatt penger til å kjøpe nye:) det er en 1,8 vvti 150hk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå