rolfi Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Hallo. Har 4 stk. E34 felger liggende. Det er originale 10-spoke felger: 8x17 fram med 235/45-17 Goodyear Eagle F1. ET 20 9x17 bak med 255/45-17 Dunlop SP Sport 9000. ET 22 Felgene er i helt ok stand. Bilder kan jeg sende på MMS, da ledningen til kameraet har bestemt seg for å forsvinne. Fikk overført disse bildene. Er av ene bakfelgen. Flere kan somsagt sendes på MMS. Senterkoppgreiene er shabby, men er langt ifra dyr på BMW eller en eller annen dekksjappe. Skal ikke være kast eller skjevhet i felgene, men det skal jeg få sjekket opp i. Like felger som er på dette bildet: http://farm2.static.flickr.com/1383/708 ... 6482_b.jpg Bare noe breiere Send PM eller ring 95931835. 4000kr.
GSS Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Kunne fristet med breie sommerhjul. Hvordan er mønsteret? Ligger de i Elverum, eller er du ikke der selv lenger?
rolfi Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 Jeg skal få målt mønsteret, må bare få tak i mønstermåleren min igjen. Det ser iallefall helt ok ut. Skriften på sidene på dekkene er filt litt ned da hjulene har stått på en uvalset E28, men det er bare å snu dekka. Bor ikke i Elverum heller lengre nei. Men kan nok få tatt de med oppover.
IAXPOWER Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Er veldig interisert i felgene dine, om mønsteret er brukbart! Hvor stort i diameter er BMW merket i senterkoppen? har nemlig liggende 4 slike merker
camxer Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 oi, hvis de ligger i ålgård så kan jeg stikke innom og kjøpe de i løpet av neste uke. Bor nemlig ikke lenger enn en halvtime ifra Ålgård
rolfi Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 Er veldig interisert i felgene dine, om mønsteret er brukbart!Hvor stort i diameter er BMW merket i senterkoppen? har nemlig liggende 4 slike merker http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=36&fg=15 Der er det som står i delekatalogen. Er det samme delenr på koppene dine så passer de
rolfi Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Skrevet Mars 30, 2008 Jepp, de forsvant ganske fort. Sorry. Glemte å skrive Solgt i overskrifta, det er nå gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå