fast Dog Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Hadde bilen på diagnose forleden dag! viser seg at det svak/dårlig kontakt på passasjesiden. spørsmålet er hvordan jeg fikser dette? han sa at viss den kontakten ryker så må jeg ut me hele setet og ta trekket og alt fra hverandre. stemmer det? lampen kommer på innimellom, men slukket igjen etterhvert!
en325ic Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 airbag lampa tenner den av og til når det setter personer i sete? ja det stemmer at du må ut me sete så ta av sete ryggen! ta av stoffet/skinnet i puta så bytte sitte belastningsensoren! denne bruker å ryke på e46
fast Dog Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 begge deler faktisk! igår skulle samboeren snu seg bak og da gikk den på og av i takt me når hun satt seg opp og ned!! men ellers har den kommet på noen ganger under kjøring uten at noen sitter der!
fast Dog Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 jepp jepp...redd for det! hehe.. takk for hjelpen:D
larserso Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Har samme problem med min touring. Har ikke gjort noe med det enda, da lampa fram til nå har lyst relativt sjelden men har begynt å lyse oftere i det siste. Den kommer ofte på ifbm. at noen går ut av setet mens bilen går eller om jeg kjører på veldig humpete vei. Skal på service i mars, så skal kjøre diagnose på det da for å se om det er kontakta eller sensoren. Begge er kjente svakheter. Kontakta sitter jo under setet så da vil jeg tro det ikke er nødvendig å ta av setetrekket, men setet må nok ut om man skal komme til. For å bytte sensor må man av med trekket og det medfører jo en del jobb ja. Har du tatt diagnose på din bil eller? Vi må få vite hvordan det går, hvor mye du måtte ut med i deler og arbeid etc. Lykke til!
weheeE34 Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 skummelt, har det samme i min, men kun en sjelden gang, kan gå uker mellom hver gang den lyser, har dog ikke tatt diagnose på det.
weheeE34 Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 airbag vil vel fungere fordi om lyset lyser, når der sitter folk??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå