tkim Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 I dag når jeg skulle ut å kjøre så jeg plutselig at sideskjørtene var borte på begge sider. Bilen (320i coupe) har stått innelåst på en militærleir og noen har faktisk klart å komme seg inn og stjele dem. Hvis noen fra trondheim ser noen e36 m3 skjørt dukke opp. Farge orientblau så send meg en meld.
Platti Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 What the...? Får da være grenser...! Håper du får de igjen, og de jævla som stjal dem får samfunnstjeneste og må vaske Trondheim med tannbørste!
Ad|oS Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Hehe, er godt gjort å stjele noe som er innelåst i en militærleir, eller...?!? Men sykt at folk stjeler slikt. Får "håpe" det bare er hærverk, og at ingen synker så lavt at de faktisk har stjålet dem
Dr_S Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Fy faen! Forbanna kjeltringer. Sikkert på vei til Litauen. Slik ser forøvrig Orientblau ut:
[space] Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Jeg vil tippe du er i militæret sammen med den som har knabba de. Tror en kommer i en del større trøbbel for å bryte seg inn i en millitærleir enn å å stjele bildeler. Mange mindre begavede folk der ute....
Dr_S Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Å stikke av med et sett sideskjørt er ikke noe man gjemmer under dyna akkurat Har nok vært noen som kom med bil.
Larsen Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Å stikke av med et sett sideskjørt er ikke noe man gjemmer under dyna akkurat Har nok vært noen som kom med bil. Er det åpen leir du bor på?
Ad|oS Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Normal praksis i militærleirer er vel at du bare kan komme ut/inn med militære kjøretøy, og med militær ID. En sivil kan kanskje komme seg inn, men lite trolig med kjøretøy. Derfor størst sannsynlighet for at det er noen "innenfra" som har tatt dem. Litt skeptisk til at noen sivile har kommet inn porten og ut med to sideskjørt under armen, og litt vel risikabelt å bryte seg inn i militærleir for å stjele noe slikt
Dr_S Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Mulig ting er forandret siden jeg var i Kongens klær ja...da kjørte vi rett inn og parkerte ved brakka
tkim Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 Leiren er ikke åpen. Det er gjerder rundt, men disse er mest symbolsk. Porten er stengt med kortsystem. Det er ikke mange som bor her inne på leiren/skoleområdet og det er garantert noen utenifra. Man kommer seg over gjerdet med to sideskjørt hvis man vil.
Diesel power Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Mulig ting er forandret siden jeg var i Kongens klær ja...da kjørte vi rett inn og parkerte ved brakka Det var ikke vår hverdag. Uplomberte magasin med skarpe skudd i våpenet fra 15-07.00 og hunder som var regnet under våpenloven var vår hverdag. Hvor lurt det er å slippe løs 18-20åringer med dette har jeg i ettertid stilt spørmålstegn ved, men det var nå engang slik Tror ingen hadde stjælt noen sideskjørt der inne Med mindre du har noen gode tips fra publikum/lokalfolk så tror jeg nok du må regne disse som tapt, blir så jævla provosert av at vi skal belemres med slikt pakk Sikker på at du ikke har kjørt de av under lek i djupsnøen da
Eksos Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Hvor lett er det egentlig å demontere noen slike? Lavmål til de grader..
///MoePower Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 Hvor lett er det egentlig å demontere noen slike? Lavmål til de grader.. Noe er klipset fast, limt fast eller skrudd fast. Stortsett bare å røske til hvis man skal ha de av. Må jo da ødelegge eventuell lakk på bilen hvis det er av typen som det er plastet/sparklet overgang mellom skjørter og karosseri for å få de av. Men lavmål til de grader ja!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå