steffen- Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 jeg husker det lå en tråd om dvd i dashen på en e36. jeg har ikke noe og sette i min der. så lurer på hvor jeg får kjøpt en skjerm som passer der,. så tildere som skjerm der. hvor stor skal de være vet det er 7" men gi gjerne en link til en som passer der. : )) takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 jeg har sett litt på streetdesign.com og der er det noen pyle pakker. noen som vet om noen av disse passer i dashen på e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 ingen som vet om jeg kan bruke noen av de pakkene der? og har sett på en skjerm fra bilradio.no tror det var der. men noen som vet hvilken jeg kan bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 jeg fant det jeg tror det er samme som han i DIY har brukt. kan noen bekrefte at denne vil passe inn der ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1481 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 vil pioneer skjermen pass i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Dette var da en ensom tråd. Bare du får skjerm i samme størrelse skulle det jo passe. Uansett så må du lage til noe rundt den for at det skal bli pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Jeg hadde en gang skjerm der i min gamle 318is. Jeg kjøpte da en pyle pakke på svinesund til rundt 3 lapper. Skjermen som fulgte med der passet rett og slett så bra at jeg nesten ble sjokkert. Det fulgte også med en ramme som skjulte kantene i midtkonsollen, så det så nesten originalt ut. Dvd spilleren koblet jeg opp mot headuniten og klemte den inn i hanskerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 okei. endte med at jeg fikk en indash spiller veldig billig : ) så den er i nå, men selve greia ligger på gulvet skal enten ha den i hanskerommet vi det går, eller over hanskerommet, eller under setet. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=27319 Kan jo se om du finner noen av skjermene på bildene;) Hehe, selv om kanskje ikke det er så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Og slik så det ut i min: Og her er skjermen jeg brukte. Var ikke pyle som jeg tidligere sa. http://www.brc.se/sortiment/visa_artike ... =06BM7100I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå