Gå til innhold

Selges: Motor/gir og understell fra e34 540 (V8)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har motor, girkasse(aut), kompl. for og bakstillig fra e34 540.

Motor selges

med:

- styring/hjerne

- hele ledningsnett til styringer. Ledningene er klippet ved sikringsboks.

- grenrør

- dynamo starter

uten:

- servopumpe

- AC-pumpe

Dvs. så og si komplett. El. motor med wire til gass/innsugsspjeld følger med, med wiren har røket(bare å skjøte)

Komplett for og bakstilling. Skivene er nok slitt, kalipperene kan sitte. Har aldri kjørt med dette selv, heller ikke startet motoren. Det har gått 230000km iflg. instrumentene.

Selges helst samlet som et sett, men er det interesse for kun enkeltdeler så kom med en pris.

Gi bud!

Skal bort!

t7aqjmlm0u66najylyd5.jpg

5rtltrsrxar5png5iy7m.jpg

7j0jzw320tr36vexscug.jpg

s3ljd3qx0o2zws8h9vqk.jpg

xtblkkq0w7zb8yme55n8.jpg

dcsygmtbrmzdadnv5t9l.jpg

louyrdo7y8ymtbx77kop.jpg

Skrevet

Du kan jo starte med det du er villig til å gi, så kan vi se om andre vil gi mer. Det skal bort, men jeg gir det heller ikke bort.

• 2 weeks later...
Skrevet

Motoren kan selges billig. Kom med bud.

Hvis ikke begynner jeg å selge den i deler.

Skrevet

Aner ikke tilstanden på motoren, da jeg aldri har startet den selv. Kan derfor ikke gi noen som helst garanti for noe.

Det lar seg sikkert løse å få den ned i en e36 skulle jeg tro, dem brukes da i e30 også.

Skrevet

ok. begynte å fantasere litt her :) må vel sette over det som er av motorfester osv...girkassa tviler jeg da passer...med tanke på tunellen og brannmuren..

Skrevet

bare for å legge inn et bud, så sier jeg 2500 for motoren og motorstyringen...ikke girkasse osv..

sikkert skambud, men men :lol: ...når ingen vet tilstanden på den, så er det jo fort å brenne seg.

Skrevet

2500 er ikke noe skambud nei..hva man ser disse annonsert for, og hva de selges for er to vidt forskjellige ting..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...