Patrick B Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Noen som vet om denne er godkjent? Tenkte kanskje å ringe på den, men skulle bare høre om dere hadde noe info om den. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 747597#top Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Tror du finner info om den på ss perf, ellers er det vel bare å ringe eller ta kontakt. Har inntrykk av at de driver med noe de brenner for og kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Noen som vet om denne er godkjent? Tenkte kanskje å ringe på den, men skulle bare høre om dere hadde noe info om den.http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 747597#top Vet ikke noe om den der, men jeg har en 94 stående som er i omtrent samme tilstand som en viss delphingrå E30 325i M-tech. Den er original og skal også selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Noen som vet om denne er godkjent? Tenkte kanskje å ringe på den, men skulle bare høre om dere hadde noe info om den.http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 747597#top Helt elendige bilder i den annonsen der! Bilen fremstår jo som et "hobby mek" i de omgivelsene der.. SS Performance bilene bruker å se meget bra ut men ikke nødvendigvis være godkjente... Uansett, sikler selv ettter E36 M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Noen som vet om denne er godkjent? Tenkte kanskje å ringe på den, men skulle bare høre om dere hadde noe info om den.http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 747597#top Vet ikke noe om den der, men jeg har en 94 stående som er i omtrent samme tilstand som en viss delphingrå E30 325i M-tech. Den er original og skal også selges Hehe, ja tenker faktisk på å selge E30en til sommern, ikke for det, er meget fornøyd med den. Ufattelig strøken og pen bil, men trenger en litt mer "bruksbil" som man kan bruke litt mere uten å få dårlig samvittighet. Hva skal du ha for M3`en? Kan godt sende info på PM. Mvh Patrick Baird Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Noen som vet om denne er godkjent? Tenkte kanskje å ringe på den, men skulle bare høre om dere hadde noe info om den.http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 747597#top Vet ikke noe om den der, men jeg har en 94 stående som er i omtrent samme tilstand som en viss delphingrå E30 325i M-tech. Den er original og skal også selges Hehe, ja tenker faktisk på å selge E30en til sommern, ikke for det, er meget fornøyd med den. Ufattelig strøken og pen bil, men trenger en litt mer "bruksbil" som man kan bruke litt mere uten å få dårlig samvittighet. Hva skal du ha for M3`en? Kan godt sende info på PM. Mvh Patrick Baird For å si det sånn. Om det er bruksbil som du kan bruke uten å få dårlig samvittighet du er ute etter så er nok min M3 kanskje feil bil. Den er sannsynligvis en av norges mest velholdte E36 M3. Men, om du vil så kan jeg sende deg litt info på PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Espen M33: Har du lagt ut salgsannonse av den E36`n din?? Om ikke, hvorfor deler du ikke prisen med allmennheten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmert Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 ss folka tar på seg å få godkjent ekstreme bygg osv. ettersom jeg vet pleier de vell å godkjenne det de bygger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Noen som vet om denne er godkjent? Tenkte kanskje å ringe på den, men skulle bare høre om dere hadde noe info om den.http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 747597#top Vet ikke noe om den der, men jeg har en 94 stående som er i omtrent samme tilstand som en viss delphingrå E30 325i M-tech. Den er original og skal også selges Hehe, ja tenker faktisk på å selge E30en til sommern, ikke for det, er meget fornøyd med den. Ufattelig strøken og pen bil, men trenger en litt mer "bruksbil" som man kan bruke litt mere uten å få dårlig samvittighet. Hva skal du ha for M3`en? Kan godt sende info på PM. Hehe ja stemmer. Men send bare bilder og litt info så kan man ta en titt. Mvh Patrick Baird For å si det sånn. Om det er bruksbil som du kan bruke uten å få dårlig samvittighet du er ute etter så er nok min M3 kanskje feil bil. Den er sannsynligvis en av norges mest velholdte E36 M3. Men, om du vil så kan jeg sende deg litt info på PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Espen M33: Har du lagt ut salgsannonse av den E36`n din?? Om ikke, hvorfor deler du ikke prisen med allmennheten?? Vel. Kall meg gjerne spesiell, men følgende er grunnen: Det er nå vinter. Mine M3èr er ikke vinterbiler. Derfor står de innendørs gjennom vinteren, og har naturlig nok heller ikke vinterhjul. Jeg ser veldig gjerne at neste eier vil fortsette å behandle denne bilen på den måten. Derfor synest jeg det blir feil å selge om vinteren. Men: Om noen skulle være seriøst interesert så kan jeg godt gi info og bilder til vedkommende. Eneste jeg ønsker å si om prisen her er at den i mine øyne er veldig bra med tanke på bilens historikk og stand. Men eventuelle interesenter må selvfølgelig se på den med egne øyne før de gjør seg opp sin mening om det. Som du/dere sikkert nå skjønner så må jeg ikke selge raskt. For jeg ser selv at dette ikke er en veldig salgsfremmende tekst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Espen M33: Har du lagt ut salgsannonse av den E36`n din?? Om ikke, hvorfor deler du ikke prisen med allmennheten?? Vel. Kall meg gjerne spesiell, men følgende er grunnen: Det er nå vinter. Mine M3èr er ikke vinterbiler. Derfor står de innendørs gjennom vinteren, og har naturlig nok heller ikke vinterhjul. Jeg ser veldig gjerne at neste eier vil fortsette å behandle denne bilen på den måten. Derfor synest jeg det blir feil å selge om vinteren. Men: Om noen skulle være seriøst interesert så kan jeg godt gi info og bilder til vedkommende. Eneste jeg ønsker å si om prisen her er at den i mine øyne er veldig bra med tanke på bilens historikk og stand. Men eventuelle interesenter må selvfølgelig se på den med egne øyne før de gjør seg opp sin mening om det. Som du/dere sikkert nå skjønner så må jeg ikke selge raskt. For jeg ser selv at dette ikke er en veldig salgsfremmende tekst Er veldig enig med deg akuratt der. Jeg vurderer jo å selge E30en men gidder ikke legge ut noen salgsannonser før nærmere sommern, pga den står inne i garasje til vinterlagring. Stresser heller ikke. Dessutten er vel ikke marked for slike biler topp på vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå