DStraX Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 har litt problemer med lyden i bilen, Om jeg skrur opp så blir lyden dårlig. har veldig lite bass lyd, og håper og gjøre no med det har bare orginale høytalere tror jeg, og en sony cd spiller som heter enten cdx-ca680x eller cdx-l580x er mulig den har noe med den dårlige lyden å gjøre??? vet ikke helt hva jeg kan gjøre, men lurer på om det hadde hjulpet å bytte høytalerene i hattehylla? Fant disse i dag http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?Auksjonsid=10530203&r=1&1441 er de brukbare eller er det helt ræva? jeg er noob på dette så hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DStraX Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Helt sikkert orginale papp høytalerene som begynner å svikte. Bytt til nye forran og bak. Gjerne samme størrelse bak som orginalt. Siden 6x9 ofte krever litt mer effekt skal du få noe nytte av dem. Noe en cdspiller ikke har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DStraX Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 hva er orginal størelsene på høytalerene? og er Fence høytalerene de har her noe å samle på? http://www.netthandelen.no/visProdukter.aspx?vk=35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Du får hva du betaler for. Altså ting på netthandelen er da så der. Høytalerene du har er 5.25" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowhoe86 Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Du får hva du betaler for. Altså ting på netthandelen er da så der. Høytalerene du har er 5.25" veit du åssen str det er på høytalerene bak på 318i e30 cab å kanskje+ sliter med det samma som over her,dårlig lyd.fått bytta foran men satt ikke noe bak faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå