DStraX Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 fikk de med bilen. han jeg kjøpte av sa de var verdt mellom 6 og 8 lapper, lurte på om det stemmer? står oz racing på de, og skal vist være skrudde. jeg har ikke peiling på felger så... hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DStraX Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 må da vere noen som har sett disse før? er det ikke noen felg geeks der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Er vel Oz Mito? Råe felger men da med større kant Kanskje en tidligere versjon? Ser litt annerledes ut ved boltene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Er ikke helt sikker, men synest at de lignet på OZ Mito Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DStraX Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 ok. Fett Noen som vet ca pris på disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DStraX Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 De ser kliss ut som disse felgene. De heter vist OZ Mito2 17-Zoll. http://www.felgen-man.de/zuverkaufen/felgen5120.html http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=1190&limit=views&date=1174590731 han mener de er verdt opp mot 35k nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Heh..Vel da tar han jammen godt i..Såvidt eg vet lages ikke disse nye lengre? Men for all del sjeldne felger, men siden disse er brukt, 17" og så liten bane på så er de nok ikke værdt så sinnsykt mye..Men viss du har fått de for 6000kr så er vel kanskje det en grei pris..med dekk.. Hadde derimot hatt stor kant, noe du jo kan bytte på de så hadde de nok vært verdt endel, etter min mening da Torebmw på forumet her har akkurat kjøpt seg slike hjul nå. du kan jo sende han en pm om hva han betalte? de er større og selfølgeligt nyoppussede, men du får jo en pekepinn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DStraX Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 ok. Tenkte på ny pris;) Tipper at de ikke er verdt så veldig my nå lenger. Jeg fikk de gratis med bilen når jeg kjøpte den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 fikk de med bilen. han jeg kjøpte av sa de var verdt mellom 6 og 8 lapper, lurte på om det stemmer? står oz racing på de, og skal vist være skrudde. jeg har ikke peiling på felger så... hjelp? Er det jeg som ser feil eller ligger felgen i senga di!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 ny opp pusset felg fra felgen-man.de i 8,5 og 10*18 koster 2200 euro,9 og 11 *18 koster 2300euro +frakt og moms! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå