Bimmerlars Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Hva anbefales av eksos bakre del for E36 320 om man skal ha litt mer og litt grommere lyd? Ikke leven, men fin grom sekserlåt! Evnt. lydklipp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Et sted å starte er jo og holde fullgass konstant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Det gjør jeg allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=8SvzQGRCg_I http://www.youtube.com/watch?v=DfvOZPvYgOg&feature=user nederste er i tunnel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Den har jeg sett Hva har du av eksos? Kan jo alltids lage noe selv, men er ikke ute etter en simons potte som er tom inni så det bråker veldig, skal ikke ha det sånn på denna bilen. Holder med at halve nabolaget truer med anmeldelse pga. E30'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 har simons på min 2 liter, og syntes det er en fin og mørk lyd på lavt turtall og godt fres på toppen... bråker ikke noe ekstremt mener jeg... ikke som en 3" japsepotte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Ikke akkurat godlyd på den 325'n på ringbanen...hørtes syk ut?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Ikke akkurat godlyd på den 325'n på ringbanen...hørtes syk ut?! Så mer ut som sjåføren var syk.. Eller brukte han slicks ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Prøv å finn brukt m3 bakpotte, pen og tøff lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Ikke akkurat godlyd på den 325'n på ringbanen...hørtes syk ut?! Så mer ut som sjåføren var syk.. Eller brukte han slicks ? får ikke fram lydbildet ordentlig på videoen. Låter litt anneledes virkeligheten. Hva mener du med at sjåføren virket syk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 var nok bilen som hørtes syk ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Prøv å finn brukt m3 bakpotte, pen og tøff lyd Det hadde jeg før, fin og dyp tone hele veien når man gir på. Det står at sjåføren virker syk der. ikke lyden¨på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 leste bare det dr_s hadde skrevet... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Har Eisenmann, og er godt fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 passer m3 bakpotta rett på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå