opt Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 passer m3 bakpotta rett på? nei, ikke på de modellene som ikke har dobbel eksos org, men overganger finnes å få kjøpt. På 325/328 skulle det være bolt on med riktig flens.
///Stokk1 Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Ikke akkurat godlyd på den 325'n på ringbanen...hørtes syk ut?! Så mer ut som sjåføren var syk.. Eller brukte han slicks ? får ikke fram lydbildet ordentlig på videoen. Låter litt anneledes virkeligheten. Hva mener du med at sjåføren virket syk? Enten må han da hatt sommerdekk, eller så har han vel aldri beveget seg ut på is før..
Azeton Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Det er faktisk vinterdekk på bilen. Begynte som 8åring og kjøre på isen.. ikke med bil da vel og merke
Glenno Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Syntes den lyden Azeton har i bilen sin er helt rå jeg . Husker gått det ble fin lyd av to 6`ere i under ei bru til Ringbanen i vinter under en akselerasjon. Nå er det vel kansje ikke bare eksosanlegget som gjør den lyden heller Azeton? Angående klippet fra ringbanen var det utrolig glatt. Piggfri dekk var kun var tillatt med par unntak. Videre må jo sies at det å showe var like mye del av denne dagen som kjøre konkurranse.
Azeton Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 eksosannlegget har mye og si der. men eneste dere hører av bilen er bare turtallsperra egentlig. Og den er satt på 200rpm i softcut der tenninga blir retardert før den også kutter tenninga og bensinen totalt. så det renner litt eksos ut i potta som antennes der..
Dr_S Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 så det renner litt eksos ut i potta som antennes der.. Bensin mener du vel?
Mr.T Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Jeg skal også ha eksos på min 320. Men hvor stor skal enderørene være for at det skal bli pent? Noen som har bilder med en e36 som har doble 80 mm enderør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå