Gå til innhold

Kan slettes...


-2r
 Share

Anbefalte innlegg

Riktig farge, riktige modifikasjoner.

Fin bil , men hva er riktig og i forhold til hva ? !

Ser du har både aircondition og klimaautomatic. Flott da gitt.

Avtagbart hengerfeste og hengerfeste. To altså....???

Er egentlig ute etter en slik bil , men er så lei alle som sier de har alt av utstyr eller alt som var tilgjengelig på salgstidspunkt.

Blir like skuffa hver gang....

Burde kanskje lagt denne på tulletråden i frykt av at jeg får følelsen av å rasere salgstråden din , og det beklager jeg på en måte. Men....lag en ordentlig annonse med realistisk salgstekst.

Hør meg. Fin bil. Fått av Harlem frontlysa så hadde den vært litt mer enn helt grei å se på..

Jeg leter videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig farge, riktige modifikasjoner.

Fin bil , men hva er riktig og i forhold til hva ? !

Ser du har både aircondition og klimaautomatic. Flott da gitt.

Avtagbart hengerfeste og hengerfeste. To altså....???

Er egentlig ute etter en slik bil , men er så lei alle som sier de har alt av utstyr eller alt som var tilgjengelig på salgstidspunkt.

Blir like skuffa hver gang....

Burde kanskje lagt denne på tulletråden i frykt av at jeg får følelsen av å rasere salgstråden din , og det beklager jeg på en måte. Men....lag en ordentlig annonse med realistisk salgstekst.

Hør meg. Fin bil. Fått av Harlem frontlysa så hadde den vært litt mer enn helt grei å se på..

Jeg leter videre.

Beklager at du føler deg støtt! hehe, moro at enkelte engasjerer seg slik. La inn annonsen i halvsøvne igår, og har vært inne og endra/lagt til en del ting i dag, bla det du påpeker. Tar gjerne tilbakemeldinger på annonsen slik at den blir best mulig. Synes personlig ikke den er så ille som du skal ha det til, greit det var et par ting som sto to ganger, men dette er fjernet. Mye info står der, det synes jeg er viktig når jeg leser andre annonser, så slipper en å stille en million spm til selgeren.. Enig?

Riktig farge og mods tar jeg på "personlig synspunkt-kvota". Er det ikke lov å skryte litt av bilen når en skal selge den? Er storfornøyd med bilen, og den har etter min mening den riktige fargen samt (små) modifikasjoner som skiller den fra den jevne -97 E39!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig farge, riktige modifikasjoner.

Fin bil , men hva er riktig og i forhold til hva ? !

Ser du har både aircondition og klimaautomatic. Flott da gitt.

Avtagbart hengerfeste og hengerfeste. To altså....???

Er egentlig ute etter en slik bil , men er så lei alle som sier de har alt av utstyr eller alt som var tilgjengelig på salgstidspunkt.

Blir like skuffa hver gang....

Burde kanskje lagt denne på tulletråden i frykt av at jeg får følelsen av å rasere salgstråden din , og det beklager jeg på en måte. Men....lag en ordentlig annonse med realistisk salgstekst.

Hør meg. Fin bil. Fått av Harlem frontlysa så hadde den vært litt mer enn helt grei å se på..

Jeg leter videre.

Beklager at du føler deg støtt! hehe, moro at enkelte engasjerer seg slik. La inn annonsen i halvsøvne igår, og har vært inne og endra/lagt til en del ting i dag, bla det du påpeker. Tar gjerne tilbakemeldinger på annonsen slik at den blir best mulig. Synes personlig ikke den er så ille som du skal ha det til, greit det var et par ting som sto to ganger, men dette er fjernet. Mye info står der, det synes jeg er viktig når jeg leser andre annonser, så slipper en å stille en million spm til selgeren.. Enig?

Riktig farge og mods tar jeg på "personlig synspunkt-kvota". Er det ikke lov å skryte litt av bilen når en skal selge den? Er storfornøyd med bilen, og den har etter min mening den riktige fargen samt (små) modifikasjoner som skiller den fra den jevne -97 E39!

Jeg synest i hvertfall du har en ok annonse. slike baggateller er det bare kverulanter som henger seg opp i...

Lykke til med salget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Synd du "må" selge bilen!

Hadde gjærne kjøpt den tebake jeg:)

og for andre som bor langt unna kan jeg gå god for at den bilen er bra!

Lakkeringa er gjort på skikkelig lakkverksted..

Og forige eier før meg igjenn er skikkelig bilentusiast som har en Audi S6, å A8 4.2 som konebil! og en gammal Chevy Stingray..

Og toppen er ikke planet! den er bare kontrollert hos speisialist å blidt kokt opp og kjørt trøkk i så den er garangtert i orden..

Lykke te!! knall god bil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...