Galskap Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Hei fikk start på 325 motoren jeg har montert i bilen min i går Men den går ikke helt som den skal idle rpm ligger på rundt 1200 og svinger opp og ned med 100/200 rpm, Om jeg ruser den litt opp på tomgang "henger" den også litt på gassen før turtallet daler igjen. misternker falskluft og skal gå over med startgass.. og. hvor lankt skal den egentli gå før hjernen har lært seg alt på nytt? har kjørt omtrent 15 kilometer med den idag.. før det har hjerne vært avkoblet i en måned eller to.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Hvis den henger liksom litt på turtall så ville jeg sjekket tomgangs motoren. Den kan være treig og dårlig til tider. det er en av grunnene til at m50/m52 er veldig treg nedover etter at man har gitt gass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 har ikke gjort noe mer, kun kjørt litt.. og tomgangen har gått litt ned nå.. virker som den kommer seg mer og mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 var foresten ute og så litt neddi motorm ista, og jeg kjente på ene radiatorslangen, og det var fortsatt trykk på slangen. etter og ha stått i ro omtrent 2 timer. er dette et bra eller dårlig tegn? har foresten tatt ut termostat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 trykk skal der være. Tyder bare på att kjøleanlegget er tett det.(i positiv betyding) termostaten bør du montere fortest mulig. å kjøre rundt med lunken motor er ikke heldig! Men ta å rens tomgangsmotoren din,så tenker jeg dette blir gull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 holder det med og sprute en dæsj wurth industrirens ned slangen som går til motoren? eller må den plukkes av? hvordan rengjøres den evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 holder det med og sprute en dæsj wurth industrirens ned slangen som går til motoren? eller må den plukkes av? hvordan rengjøres den evt? lurer jeg også på, hvordan man rengjører tomgangsmotoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
just_me Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Dette lurer jeg og på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Reingjør tomgangsmotoren/regulatoren med startgass eller bremserens. selv klart må man ta ut regulatoren. før man reingjør den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7284 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panser Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Jeg kan gi deg svar på ett av problemene dine, Galskap. Gi meg det utstyret jeg har kjøpt og betalt av deg for 2mnd siden, eller gi meg pengene tilbake. Så har du iallefall ETT mindre problem!!! Forbanna IDIOT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå